شناسهٔ خبر: 48608511 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

لیگ برتر و جام حذفی

قلعه‌نویی: مشکل آنها من هستم،برای من و منشا بلافاصله حکم می‌دهند

سرمربی گل‌گهر سیرجان، اشتباهات داوری علیه تیمش در لیگ بیستم را ظلم به شاگردان خود می‌داند.

صاحب‌خبر -

به گزارش تسنیم، امیر قلعه‌نویی پس از تساوی ۲ - ۲ گل‌گهر سیرجان مقابل سایپا و ناکامی شاگردانش در کسب رتبه چهارم لیگ برتر اظهار داشت: به ما ظلم شد. ان‌شاءالله خودشان و وجدان خود بدانند با این تیم چه کار کرده‌اند. از کمیته داوران، کامرانی‌فر و برخی داوران تشکر می‌کنم. بازی بسیار خوبی بود و در نیمه اول استرس داشتیم. روی یک ضدحمله گل خوردیم و در نیمه دوم به بازی برگشتیم، اما داور و تیر دروازه نمی‌خواستند پیروز شویم.

وی با بیان اینکه دو پنالتی صد درصد به سود شاگردانش اعلام نشد، تصریح کرد: روی آرمین سهرابیان و بهنام برزای پنالتی شد که اعلام نکردند. از بازیکنان تشکر می‌کنم و نمی‌دانم چه بگویم. شرایط روحی خوبی ندارم. متأسفانه امسال به ما ظلم شد. اگر حرف بزنی، زود محرومَت می‌کنند.

«۲۳ توپ به تیر دروازه زدیم که بی‌سابقه بوده است.»، قلعه‌نویی ضمن یادآوری این موضوع گفت: ۱۰ تعویض در نیمه دوم رخ داد و دروازه‌بان نساجی هم دو بار خودش را روی زمین انداخت. داور اما شش دقیقه وقت اضافه گرفت و سر شش دقیقه سوت پایان را زد. نمی‌دانم چرا این اتفاق مقابل تراکتور رخ نداد. ۲۰ ثانیه وقت اضافه مقابل تراکتور تلف شد که داور بیش از یک دقیقه به بازی ادامه داد.

نظر شما