شناسهٔ خبر: 48601493 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد؛

ترافیک سنگین در برخی جاده های شمالی کشور

مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به بارش باران در برخی جاده‌های شمالی کشور، اعلام کرد: در بخش‌هایی از محورهای چالوس، فیروزکوه و هراز ترافیک سنگین وجود دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین،‌ این مرکز در خصوص آخرین وضعیت محورهای شمالی اعلام کرد: در محور فیروزکوه مسیر شمال به جنوب، محدوده شهر دماوند ترافیک سنگین و در محور هراز مسیر شمال به جنوب محدوده های رینه و آب اسک، ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

بر اساس این گزارش،‌ در آزادراه پردیس – تهران محدوده جاجرودترافیک سنگین، اما تردد در آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت روان است.

البته محورهای چالوس و فیروزکوه دارای بارش باران، محور هراز و آزادراه های تهران – شمال و قزوین - رشت نیز فاقد هرگونه مداخلات جوی گزارش شده است.

مرکز مدیریت راه‌ها در خصوص اعلام آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز اعلام کرد که در محور فشم- تهران حدفاصل حاجی آباد تا رودک،‌ ترافیک سنگین و در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل مهرشهر و حدفاصل ساسانی تا پل فردیس، ترافیک نیمه سنگین است. 

این مرکز در خصوص آخرین وضعیت جوی  محورهای مواصلاتی، از بارش باران در برخی از محورهای استان های تهران، زنجان، گیلان و مازندران خبر داد.

برچسب‌ها:

نظر شما