شناسهٔ خبر: 48589932 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان:

فردا بازی سختی داریم/ یکسری عوامل مانع دستیابی ما به حقمان شد

سیرجان - سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان گفت: بازی فردا برابر نساجی مازندران سخت‌ترین دیدار این فصل برای گل گهر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی پنجشنبه شب در ابتدای صحبت‌های خود در نشست خبری پیش از بازی گل‌گهر سیرجان – نساجی مازندران در رابطه با بازی فردا گفت: فکر می‌کنم به چند دلیل سخت‌ترین بازی ما، بازی فردا باشد؛ دلیل اصلی‌اش این است که تیم نساجی نیم فصل دوم جزو ۳ تیمی بود که بیشترین امتیازها را گرفته است.

وی گفت: شرایط جدول برای من زیاد فرق نمی‌کند، ما که دنبال رده چهارم هستیم، باید با انگیزه بالاتر، دوندگی و تمرکز بیشتر بازی کنیم تا بتوانیم حداقل به رده چهارم جدول برسیم و کار بزرگی را انجام بدهیم. هر چند حق و توانایی‌های ما بیشتر بود، ولی چند عامل باعث شد که ما به حق‌مان نرسیم.

سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان ادامه داد: فردا بازی سختی داریم و اصلی‌ترین فینال ما فرداست و امیدوارم با همان انگیزه بازی فردا را پشت سر بگذاریم.

قلعه‌نویی در خصوص تیم و بازیکنان گل‌گهر گفت: ما یک تیم بسیار خوب در ساختار دفاعی و حمله هستیم. خرسندم که همه از گل‌گهر به عنوان یک تیم بزرگ با فوتبال خوب یاد می‌کنند.

وی اظهار کرد: هدف ما ایجاد ثبات تیمی و ارائه فوتبال قشنگ بود و خوشحالم که آقای پاس گل، آقای گلی (نفر دوم و سوم) جزو تیم‌های من هستند.

نظر شما