شناسهٔ خبر: 48525585 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۳ مرکز واکیسناسیون توسط سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) در اصفهان افتتاح شد

گروه استان‌ها- سخنگوی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: ۳ مرکز واکیسناسیون توسط سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) در کلانشهر اصفهان به منظور انجام واکیسناسیون عمومی مردم اصفهان افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سرهنگ علی قمیان در آیین افتتاح ایستگاه واکسیناسیون شرق اصفهان، اظهار داشت: به مناسبت میلاد امام هادی(ع) و دهه ولایت  مرکز تجمعی واکسیناسیون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان به همت و تلاش سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان افتتاح شد.

وی افزود: پیرو توافق وزارت بهداشت و سازمان بسیج مستضعفین مقرر شد به تعدادی که وزارت بهداشت واکسن در اختیار سازمان بسیج قرار می دهد این سازمان با هدف تسریع و تسهیل واکسیناسیون عمومی مراکز واکسیناسیون راه اندازی کند.

سخنگوی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان اقدام به راه‌اندازی 3 مرکز واکسیناسیون کووید 19 را در دستور کار خود قرار داده، گفت: با افتتاح این مراکز ظرفیت واکیسناسیون شهر اصفهان 30 درصد افزایش پیدا خواهد کرد و مشارکت همه دستگاه‌ها در مقابله با ویروس کرونا به کمک کادر درمان و کمک مردم آمده است.

وی ادامه داد: با توجه به مکان فعلی مراکز واکسیناسیون موجود در شهر اصفهان، گفت: 3 مرکز دیگر در دانشگاه آزاد اصفهان واحد خوراسگان ، مصلای نماز جمعه رهنان و دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر (در محدوده ملک شهر) انتخاب شده و در روزهای آینده دو مرکز دیگر نیز افتتاح خواهد شد.

سرهنگ قمیان با اشاره به راه اندازی این مرکز در سطح شهر، اظهار داشت: روزانه بالغ بر 3 هزار نفر افراد مشمول واکسینه خواهند شد که گام مهمی در راستای کنترل بیماری کووید 19 در شهر اصفهان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: بسیج و سپاه در همه اتفاقات کشور در میدان هستند و در خدمت مردم خواهند بود و از ابتدای شروع ویروس کرونا بسیجیان با تلاش خالصانه اقدام به غربالگری در طرح شهید سیلیمانی و اقدامات دیگر در زمینه مقابله با کرونا کرده‌اند.

انتهای پیام/163/ ت

نظر شما