شناسهٔ خبر: 48525567 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه هفت‌صبح | لینک خبر

ارزان‌ترین و گران‌ترین لپ‌تاپ‌های بازار ایران

صاحب‌خبر -

این روزها با بودجه حدود ۱۰ میلیون تومان می‌توان به‌خرید Lenovo Ideapad ۳۳۰ – E اشاره کرد که در حال حاضر هشت میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت دارد یا لپ تاپ ASUS R۵۶۵MA-BQ۱۹۷ که در حال حاضر به قیمت ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود و لپ تاپ Lenovo Ideapad ۱ با قیمت هفت میلیون و ۲۵۰ هزار تومان حساب باز کرد. لپ تاپ Lenovo IdeaPad S۱۴۵ نیز با قیمت هفت میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و لپ تاپ ASUS VivoBook با قیمت ۹ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان گزینه‌های بعدی هستند.

در بازار لپ تاپ‌ها‌ مدل‌هایی با قیمت‌های نجومی هم وجود دارند؛ مثلا لپ تاپ های برند اپل همگی بالای ۲۵ میلیون تومان قیمت دارند؛ Apple MacBook Pro MVVM۲ ۲۰۱۹ در حال حاضر ۶۰ میلیون تومان قیمت خورده است و Apple MacBook Pro MVVK۲ ۲۰۱۹ نیز این روزها به قیمت ۶۱ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می شود و Apple MacBook Pro MYD۸۲ ۲۰۲۰ نیز این روزها در بازار ۳۳ میلیون تومان قیمت خورده است.

لپ تاپ های برند مایکروسافت نیز این روزها با قیمت های نجومی در بازار خرید و فروش می شوند؛ Microsoft Surface Book ۳- F در حال حاضر در بازار در محدوده قیمتی ۷۰ تا ۹۰ میلیون تومان خرید و فروش می شود.

نظر شما