شناسهٔ خبر: 48493957 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه:

دشمنان با تمام توان مقابل انقلاب اسلامی ایستاده‌اند / ما به نوکری مردم افتخار می‌کنیم / در مبارزه با ویروس کرونا تمام بیمارستان‌ها را کرونایی کردیم

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت:‌ دشمنان با تمام توان مقابل انقلاب اسلامی ایستاده‌اند که باید با تفکر انقلابی و به عنوان سرباز انقلابی مانع اجرای نقشه‌های دشمنان باشیم. در مقطعی که مردم با مشکلات اقتصادی روبرو هستند نباید بگذاریم در حوزه درمان هم‌مشکل داشته باشند و باید سطح خدمات خود را بالا ببریم.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین|علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز یکشنبه در مراسم بهره برداری از ساختمان اورژانس، رادیولوژی و آزمایشگاه سپهبد شهید سلیمانی بیمارستان امام رضا (ع) نیروی دریایی چالوس اظهار کرد: کار‌ها با روحیه انقلابی پیش می‌رود، وقتی سیاسی شدیم خیلی لطمه وارد شد، بنابراین باید همواره انقلابی فکر و عمل کنیم. تلاشب رای رفع مشکلات مردم و خدمت صادقانه باید در اولویت باشد و تمام خدمات و تلاش ما در این راستا خواهد بود.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، تنگسیری بیان داشت: چالوس به فرموده مقام‌معظم رهبری قدمگاه بیش از 21 هزار شهید گیلان و مازندران بوده و توسعه و ارتقای وضعیت سلامت آن، کوچک‌ترین خدمت ما به این سرزمین بوده است.

 

وی گفت: ارتقا و توسعه مراکز درمانی نیروی دریایی سپاه پاسداران یکی از اهداف این نیرو در راستای خدمت رسانی به مردم بوده و ما به نوکری مردم افتخار می‌کنیم و از کادر درمان در جهت خدمت صادقانه به مردم تشکر می‌کنم.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه ادامه داد: در نیروی دریایی سپاه در بحث درمان قدم بسیار بزرگی از سوی فرمانده بهداری این نیرو برداشته شده است و شاهد خدمات مطلوب حوزه درمان در استان‌های مختلف به مردم هستیم و 15 مرکز درمانی نیروی دریایی سپاه پاسداران در حال خدمت به مردم هستند. از15 مرکز درمانی این نیرو 6 مرکز بیمارستانی هستند که با تمام امکانات و تجهیزات در حال خدمت با مردم هستند و تجهیز و توسعه این مراکز در دستور کار قرار دارد.

 

سردار تنگسیری گفت: دشمنان با تمام توان مقابل انقلاب اسلامی ایستاده‌اند که باید با تفکر انقلابی و به عنوان سرباز انقلابی مانع اجرای نقشه‌های دشمنان باشیم. در مقطعی که مردم با مشکلات اقتصادی روبرو هستند نباید بگذاریم در حوزه درمان هم‌مشکل داشته باشند و باید سطح خدمات خود را بالا ببریم.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران بیان داشت: دشمن با تمام تلاش‌های خود نمی‌تواند موفق باشد، زیرا تفکر و اقدام انقلابی در کشور وجود دارد.

 

سردار تنگسیری تصریح کرد: در مبارزه با ویروس کرونا تمام بیمارستان‌ها را کرونایی کردیم و به ارائه خدمات در این زمینه پرداختیم و چند بیمارستان صحرایی نیز بنا کردیم و تا آخرین روز مبارزه با ویروس منحوس کرونا در کنار مردم هستیم.

 

نظر شما