شناسهٔ خبر: 48453214 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

توسط جودوکار الجزایری انجام شد:

انصراف از حضور در رقابت های المپیک برای عدم رویارویی با ورزشکار رژیم صهیونیستی

فتحی نورین جودوکار الجزایری به دلیل احتمال رویارویی با ورزشکار رژیم صهیونیستی از حضور در رقابت های جهان المیپیک انصراف داد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس )قدسنا)، فتحی نورین جودوکار الجزایری برای عدم مواجهه احتمالی با توهر بوتبول جودوکار رژیم صهیونیستی از حضور در رقابت های المپیک توکیو انصراف داد.

 

روز گذشته در قرعه کشی مسابقات جودوی رقابت های المپیک قرار شد این جودوکار الجزایری با محمد عبدالرسول از قهرمانان قاره آفریقا مسابقه داده و پیروز این رقابت با جودوکار اسرائیلی مسابقه دهد که بر این اساس نورین تصمیم به انصراف از حضور در رقابت های المپیک گرفت.

 

پس از آنکه رقابت ‌های ورزشی المپیک به دلیل شیوع ویروس کرونا یک سال به تاخیر افتاد قرار است این رقابت ها ورزشی تابستانی به طور رسمی از امروز جمعه آغاز شده و تا ۸ آگوست ادامه پیدا کند. برخی مسابقات مانند سافت بال و جام فوتبال مردان و زنان در ۲۱ ژوئن گذشته و پیش از برگزاری رسمی رقابت های المپیک برگزار شده است.

 

این اولین باری نیست که فتحی نورین جودوکار الجزایری از رویارویی با ورزشکار رژیم ‌صهیونیستی در میادین رسمی ورزشی انصراف می دهد. نورن در سال ۲۰۱۰ از مسابقه با جودوکار کروات انصراف داد همچنانکه در سال ۲۰۱۹ در امارات نیز به دلیل حضور ورزشکار اسرائیل در این مسابقات انصراف خود از حضور در این رقابت ها را اعلام کرد.

 

انتهای پیام/ح.ع/

نظر شما