شناسهٔ خبر: 48417980 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مرکز واکسیناسیون عمومی جمعیت هلال احمر در اهواز راه اندازی شد

گروه استان‌ها-مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از ایجاد مرکز واکسیناسیون عمومی کرونا در سینما خانوادگی هلال اهواز با همکاری با مراکز بهداشت جهت تسریع در روند واکسیناسیون خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز؛ علی خدادادی ظهر امروز در بازدید از مرکز واکسیناسیون عمومی کرونا که در فضای سینما خانوادگی هلال اهواز دایر شده است، اظهار داشت: در پی درخواست ستاد استانی مقابله با شیوع ویروس کرونا و به منظور تسریع در روند واکسیناسیون در کلانشهر اهواز از دیروز دوشنبه 28 تیرماه این مکان به صورت موقت در اختیار مرکز بهداشت غرب اهواز قرارگرفته است .

وی با اشاره به اینکه این جمعیت در آینده نزدیک نسبت به راه اندازی مراکز دیگری نیز در سایر شهرستان های استان خوزستان اقدام خواهد نمود، افزود: جمعیت هلال احمر به عنوان معین وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی از ابتدای همه گیری ویروس کرونا دوشا دوش سایر مدافعان سلامت به ارائه خدمت به مردم پرداخته است و در سطح استان خوزستان نیز از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذاری نشده  و با اجرای طرح های گوناگون در کنار مردم و در میدان مقابله با شیوع ویروس کرونا حضوری فعال و همه جانبه داشته است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در ادامه علاوه بر اعلام آمادگی جمعیت هلال احمر استان خوزستان جهت افزایش تعداد اعضای ارائه دهنده خدمات بهداشتی و واکسیناتورها در مراکز واکسیناسیون سراسر استان خوزستان ، تصریح کرد:کماکان غربالگری مسافرین و تردد کنندگان از مبادی مرزی و همچنین طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور و مشارکت پر شور بشردوستان جمعیت هلال احمر ادامه دارد .

این مقام مسئول بار دیگر با توصیه به رعایت شیوه نامه های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک،شستشوی مکرر دست ها ، رعایت فاصله فیزیکی و  پرهیز از حضور در مراکز پر ازدحام خاطر نشان کرد: حتی پس از تزریق واکسن نیز نباید از رعایت نکات بهداشتی چشم پوشی کرد .

گفتنی است واکسیناسیون بر اساس سند ملی مربوطه و با لحاظ اولویت ها و گروه های سنی اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی و توسط تیم های مرکز بهداشت انجام می شود.

انتهای پیام/341/ ع

نظر شما