شناسهٔ خبر: 48392666 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار همدان مطرح کرد؛

افتتاح مرکز جامع سرطان در همدان

همدان_استاندار همدان گفت:افتتاح مرکز جامع سرطان فرشچیان خدمت بزرگی به مردم استان همدان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سید سعید شاهرخی در آئین افتتاح فاز اول مرکز جامع سرطان بنیاد محمدعلی فرشچیان واقع در مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی بعثت که با حضور محمدباقر نوبخت معاون اول رئیس جمهور و رئیس برنامه و بودجه کشور برگزار شد، اظهار کرد: از تلاش‌های معاون رئیس به خاطر حمایت‌هایی که در مدت ۸ سال نسبت به پروژه‌ها و برنامه‌های مهم استان همدان داشته‌اند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: نگاه بلند دولت و وزرای کابینه، نسبت به توسعه استان همدان قابل تقدیر و تشکر است.

استاندار همدان افزود: در مدت ۸ سال، اکثر وزرا و مسئولان ارشد دولت تدبیر و امید، به استان همدان سفر کرده‌اند، که هرکدام به نوبه خود منشأ اثر بوده‌اند.

شاهرخی ادامه داد: خط آهن شمال، و جنوب استان همدان با پیگیری‌های نمایندگان استان و رئیس برنامه و بودجه کشور در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه به دنبال ارتقا سطح کیفی و کمی فعالیت‌ها و پروژه‌های استان همدان به عنوان یک استان نمونه در منطقه غرب کشور هستیم، افزود: در حوزه بهداشت و درمان در کشور یک تحول اساسی و بنیادین انجام گرفته، که به تبع آن در استان همدان نیز پروژه‌ای شاخصی در این حوزه صورت گرفته است.

استاندار همدان افزود: به لطف حمایت‌های رئیس برنامه و بودجه کشور و همکاری مسئولان استانی و مجموعه همکاران هم اکنون در بیمارستان اکباتان، بیش از ۲۵۰ نفر مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان فاطمیه در مراحل پایانی کار است و به زودی افتتاح می‌شود، افزود: اقدامات مهمی در حوزه بهداشت و درمان در سراسر استان در حال انجام است، بیمارستان شهرستان بهار، بیمارستان شهرستان تویسرکان با بهترین امکانات، در نهاوند، و بیمارستانی در رزن نیز در حال ساخت است.

شاهرخی با توجه به اقداماتی که صورت گرفته، استان همدان به قطب پزشکی کشور تبدیل خواهد شد، ادامه داد: موفقیت ما در پیک‌های مختلف کرونا مرهون زحمات و تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی با تکیه بر زیرساخت‌های موجود بود.

وی گفت: مرکز جامع سرطان به عنوان یکی از بهترین مراکز غرب کشور، با همت خانواده فرشچیان و دانشگاه و دولت ساخته شده که قابل تقدیر است.

نظر شما