شناسهٔ خبر: 48390826 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

وضعیت ترافیک و آب و هوا

تا پایان هفته در اغلب مناطق کشور روند دما به صورت افزایشی خواهد بود

کارشناس سازمان هواشناسی ضمن اعلام ادامه بارش های تند در شمال و جنوب کشور گفت:دمای هوا از امروز در سطح کشور افزایش می یابد.

صاحب‌خبر -

« فریبا گودرزی» درباره شرایط جوی حال حاضر کشور به ایرنا اظهارداشت:از امروز تا انتهای هفته در اکثر مناطق کشور روند دما به صورت افزایشی خواهد بود.

وی ادامه داد:امروز برای شمال کشور در مناطقی از استان های آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، اردبیل، مازندران، گیلان و ارتفاعات البرز رگبار و باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.فردا در ارتفاعات البرز مرکزی نیز همین شرایط را خواهیم داشت.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی برای آخر شب در فارس، بوشهر، هرمزگان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان و هرمزگان بارش شدید باران، رعد و برق همراه با وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و تگرگ پیش بینی می شود.

گودرزی افزود :رویداد بعدی در سه روز آینده در بعضی نقاط استان های سمنان، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و یزد است که شاهد وزش بادهای شدید و گرد و خاک خواهیم بود که سبب کاهش دید وکیفیت هوا در این مناطق می شود.

وی گفت:آسمان تهران امروز صاف در بعدازظهر نیمه ابری، همراه با وزش باد و گاهی بارش پراکنده پیش بینی می شود.۳۷ درجه سانتیگراد دمای امروز تهران است.

نظر شما