شناسهٔ خبر: 48380163 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

توضیح نماینده خوزستان درباره کشته شدن دو جوان در اعتراضات دیروز

خبرگزاری فارس

نماینده مردم دشت‌آزادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی که از مکانی نامعلوم به سمت مردم تیراندازی کردند و دو جوان ما را کشتند به دنبال آشوب هستند.

صاحب‌خبر -

قاسم ساعدی  ظهر امروز در اهواز، اظهار کرد: تمام مسئوولان جمهوری اسلامی از علما، تا نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی و نهادهای امنیتی  به مطالبه به حق مردم واقف هستند و مردم را حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمن در این مواقع دنبال فرصت است تا از مطالبه مردم سواستفاده کند افزود: با توجه به اینکه استان خوزستان موقعیت استراتژیک و شریان حیاتی کشور است،چشم دشمنان معاندان نظام به منابع این استان دوخته شده است.

نماینده مردم دشت‌آزادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی افراد از خود بیگانه داخلی به تبعیت از ضد انقلاب در خارج از کشور در بین مطالبات مردم موج منفی ایجاد کرده و مطالبه اجتماعی را به درگیری تبدیل می‌کنند.

ساعدی با بیان اینکه این‌ها دشمن وحدت و یکپارچگی مردم هستند، عنوان کرد: از مردم شریف  و جوانان با بصیرت به ویژه در شهرستان‌های جنوبی و جنوب غربی درخواست دارم در مقابل افرادی که گرداننده صحنه سیاسی علیه نظام هستند هوشیار باشند.

ساعدی با توصیف مردم شهرهای مرزی به مردمی نجیب، مرزبانان وفادار و  باغیرت، گفت: نباید اجازه دهیم افرادی فرصت طلب که از خارج از کشور دستور می‌گیرند مطالبه مردم را به حاشیه ببرند.

وی با ابراز تاسف از کشته شدت دو جوان توسط افرادی مشکوک در جریان مطالبات مردمی، عنوان کرد: افرادی که از مکانی نامعلوم به سمت مردم تیراندازی کردند و دو جوان ما را کشتند به دنبال آشوب و قرار دادن عشایر و طوایف در مقابل نیروهای امنیتی هستند.

ساعدی با تاکید بر اینکه مردم ما هوشیار هستند و می‌دانند هدف از این تیراندازی‌ها چیست، بیان کرد: از خانواده‌های این دو جوان می‌خواهم با صبر و حوصله خون فرزندان خود را مطالبه کنند و بدانند ما در کنار آنها هستیم و مطالبه خون ریخته شده را از دستگاه قضا داریم

 

نظر شما