شناسهٔ خبر: 48337240 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

اختصاصی، بولتن نیوز؛

جزئیات کامل درگیری رزمندگان سپاه پاسداران با تیم تروریستی حزب منحله دمکرات کردستان ایران در اشنویه+ فیلم درگیری

بولتن نیوز

با شروع فصل تابستان تیم های تروریستی احزاب منحله کردی مستقر در اقلیم کردستان عراق برای اعلام حضور فیزیکی در بین مردم کردستان، وارد روستاهای مرزنشین شمالغرب کشورمان می شوند.

صاحب‌خبر -

گروه بین الملل _ گروه دفاعی: بر پایه گزارش دریافتی از اشنویه، یک تیم تروریستی 10 نفره از حزب منحله دمکرات کردستان ایران (شاخه مصطفی هجری) با هدف فعالیت های به اصطلاح سیاسی، نظامی، وارد مرزهای کشورمان شده و در حالیکه قصد حضور در اشنویه را داشتند، مورد رصد اطلاعاتی نیروهای سپاه پاسداران اشنویه قرار گرفتند.

به گزارش بولتن نیوز، تعدادی از مردم نیز با مشاهده این تیم، گزارش حضور را همزمان به نیروهای نظامی داده بودند که لحظاتی بعد، در تاریکی شب، این تیم به کمین رزمندگان سپاه اشنویه افتادند.

تیم تروریستی حزب منحله دمکرات کردستان ایران بدون آنکه فرصت نزدیکی به شهر اشنویه را پیدا کنند، با آتش سنگین رزمندگان غیور سپاه روبرو شده و پس از درگیری مسلحانه سنگین، این تیم از صعب العبور بودن منطقه استفاده کرد و دیگر فرصت آنکه وارد اشنویه و مناطق دیگر این شهر بشوند را پیدا نکردند و ناچار به عقب نشینی به فرار به آشیانه خود در کویه کردستان عراق شدند.

این تیم با ترس و وحشت منطقه را ترک کرده و روز بعد به اقلیم کردستان عراق و کویه بازگشتند.

حضور این تیم های تروریستی باعث خشم و عصبانیت مردم کردزبان کشورمان شده و هموطنان مان از نیروهای مسلح درخواست برخورد قاطع با تروریستها در اردوگاه هایشان را دارند.

حکومت اقلیم کردستان عراق مسئول مستقیم حضور تیم های تروریستی کومله و دمکرات به منطقه است و باید در این باره به ملت ایران پاسخ دهند.

ویدیویی کوتاه از درگیری رزمندگان سپاه پاسداران با تروریستها در اشنویه را ملاحظه می کنید.

<div id="video-display-embed-code_1480255" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.bultannews.com/fa/news/play/embed/732671/1480255?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما