شناسهٔ خبر: 48278345 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان:

انشعاب برق ۳۵ اداره دولتی در زنجان قطع شد/ لزوم مدیریت مصرف

زنجان- علیزاده، مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان گفت: انشعاب برق تعداد ۳۵ اداره دولتی در استان زنجان به دلیل عدم رعایت تعدیل مصرف انرژی قطع شد.

صاحب‌خبر -

علیرضا علیزاده در گفتگو  با خبرنگار بازار با بیان اینکه ساعات کاری اداری کاهش یافته و روزهای پنجشنبه هم دستگاه های اجرایی تعطیل هستند، گفت: متاسفانه باز برخی از ادارات مصرف برق خود را کاهش ندادند. 

وی اظهار کرد: در این راستا شرکت توزیع برق استان زنجان تعداد ۶۳۱ کنتور برق هوشمند دستگاه های اجرایی را به صورت لحظه ای مورد پایش قرار داده  و بازدید سرزده  از ادارات که مجهز به کنتور برق هوشمند نیستند را مورد پایش قرار داده است. 

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان گفت: در همین رابطه به ۹ اداره به دلیل عدم رعایت مصوبه کاهش مصرف برق اخطاریه قطع برق در استان صادر شده و انشعاب برق تعداد ۳۵ اداره دولتی هم به دلیل عدم رعایت تعدیل مصرف انرژی قطع شد.

علیزاده تاکید کرد: چهار هزار مگاوات از مصرف برق کشور در پیک تابستان مربوط به دستگاه های اجرایی و اداری است و این مقدار در استان زنجان برابر با مصرف برق ۱۰ هزار مشترک خانگی است.

وی بر لزوم مدیریت مصرف برق در استان تاکید کرد و ابراز داشت: شهروندان در حد ممکن در پیک مصرف برق چرغ های اضافی را خاموش کنند تا شاهد قطعی برق در استان نباشیم. 

نظر شما