شناسهٔ خبر: 48262169 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه سیاست‌روز | لینک خبر

وقتی غربی‌ها دست به دامان دورهمی تروریست‌ها می‌شوند

یاوه‌سرایی قاتلان در سیرک منفوران ملت ایران

صاحب‌خبر -

شخصیت‌ها و مقامات کشورهای غربی که حضورت ملت ایران در انتخابات و نیز میزبانی ایران از گروه‌های افغانستانی که نشانگر جایگاه منطقه‌ای ایران است، شکستی سنگین را به آنها تحمیل کرده است درسیرک طراحی شده توسط تروریست‌‌ها و منفوران ملت ایران به ادعاهای ضد ایرانی پراختند.
حمایت از تروریسم یکی از محورهای رفتاری کشورهای غربی است که ادعای حقوق بشر سر می‌دهند که نمود آن را در حمایت آنها از قاتلان ملت ایران می‌توان مشاهده کرد. شست سالیانه فرقه تروریستی منافقین با حضور اعضای دموکرات و جمهوری‌خواه کنگره آمریکا برگزار شد.تد کروز سناتور جمهوری‌خواه، کوین مک کارتی رهبر جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا، باب منندز رئیس دموکرات کمیته روابط خارجی سنا، کوری بروکر، جین شاهین، ریک اسکات و جان کورنین سناتورهای جمهوری‌خواه در این نشست حضور داشتند. در این سیرک رسانه‌ای، استیون هارپر نخست وزیر سابق کانادا نیز حضور داشت و به موضع‌گیری علیه رئیس جمهور منتخب و دولتِ هنوز تشکیل نشده او پرداخت! در کنفرانس سالانه منافقین، بسیاری از مقام‌های سابق از جمله «مایک پامپئو» وزیر خارجه دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا، لفاظی‌هایی را علیه ایران مطرح کردند.گزارش‌ها حاکی از آن است که در اجلاس مجازی فوق، «یانز یانشا» نخست‌وزیر اسلوونی، پامپئو و برخی از نمایندگان کنگره از جمله «رابرت منندز»، «تد کروز»، «بن کاردین» و «کوین مک کارتی» و دیگر افراد سخنرانی کردند.پامپئو در این نشست بر لزوم پیشبرد تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد و از این تریبون برای دفاع از مواضع ضدایرانی دولت ترامپ نیز استفاده کرد.«استفان هارپر» نخست‌وزیر پیشین کانادا که سابقه طولانی در لفاظی‌ها و اقدامات ضدایرانی دارد، از مراسم سخنرانی در یک کنفرانس بین‌المللی برای تبلیغ علیه جمهوری اسلامی ایران سوء استفاده کرد.
هارپر با اتهام زنی به جمهوری اسلامی، از کشورهای جهان خواست که از همکاری با دولت جدید ایران دوری کنند.
هارپر که در جریان سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۵ نخست‌وزیری کانادا را برعهده داشت، پیش از این در موضوع مذاکرات هسته‌ای ایران، ضمن ادامه مواضع به شدت ضد ایرانی خود، کاملاً مواضعی هماهنگ با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی اتخاذ کرده بود.اظهارات جدید هارپر در کنفرانس سالانه منافقین با موضوع «اجلاس جهانی ایران آزاد» مطرح شد و بیست و دومین نخست‌وزیر کانادا در این اجلاس ضدایرانی پیروزی آیت‌الله «ابراهیم رئیسی» در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران را نشانه‌ای از تشدید افراط‌گرایی در ایران توصیف کرد.
هارپر در بخشی از سخنان خود با توهین به هر دولتی که با دولت آیت‌الله رئیسی همکاری کند، ادامه داد: «شرم بر هر دولتی در جهان که بنشیند و سعی کند در خصوص هر موضوعی با دولت تحت ریاست ابراهیم رئیسی مذاکره کند». در این میان در پی اقدام غیر قابل قبول و خارج از عرف دیپلماتیک نخست وزیر اسلوونی و حضور در گردهمایی مجازی منافقین، سفیر این کشور در تهران به وزارت امور خارجه احضار شد.«مایک پمپئو» وزیر خارجه سابق آمریکا طی سخنانی ضد ایرانی در گردهمایی مجازی فرقه تروریستی منافقین، مدعی شد که حکومت ایران ضعیف شده و زمان آن رسیده که آمریکا و متحدانش فشارها را بر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور جدید ایران بیشتر کنند.پمپئو در ادامه لفاظی هایش مدعی شد که رویکردی که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا، در قبال ایران اتخاذ کرد در آستانه اثربخشی بود حال آنکه حصول نتیجه دلخواه نیازمند زمان بیشتری است.سیاست‌مداران غربی در حالی با حضور در این نشست‌ها سعی دارند فرقه تروریستی منافقین را نماینده ملت ایران معرفی کنند که ملت ایران با حضور در انتخابات و ناکام گذاشتن سناریوی تحریم که از سوی چنین گروهک‌هایی از ماه‌ها قبل از انتخابات ترویج می‌شد، رسما جدا بودن راهشان از ضدانقلاب و جریان‌های معلوم الحال را اعلام کردند، لذا نشست مذکور را می‌توان دورهمی ورشکستگان و شکست خوردگان در برابر ملت ایران دانست که با سیرک تبلیغاتی به دنبال پنهان‌سازی این شکست سنگین بوده‌اند. حضور مقامات غربی در سیرک منافقین، سندی دیگر بر واهی بودن ادعای مبارزه آنها با تروریسم است چرا که به اذعان اسناد و مدارک، میزبانان این نشست دستشان به خون بیش از ۱۷ هزار ایرانی آغشته است و ماهیت تروریستی آنها برای جهانیان اشکار شده است. ـ حضور مقامات ارشد آمریکایی در سیرک منافقین بیانگر واهی بودن ادعای رویکرد تعاملی دولت جدید آمریکا در قبال ملت ایران و دلیلی روشن بر حقانیت ایران در بی‌اعتمادی به آمریکا است. نشست مذکور را می‌توان گردهمایی عاملان نسل‌کشی دانست که با نقاب ادعای نجات ملت ایران و بشریت نیز نمی‌توانند چهره اصلی خویش را پنهان سازند. گروهک تروریستی منافقین، ترور ۱۷ هزار ایرانی را در کارنامه دارد. آمریکایی‌ها نیز از نسل‌کشی بومیان و سیاه‌پوستان در داخل گرفته تا بمباران اتمی ژاپن، کشتار ویتنام، قتل عام در بالکان و افغانستان و عراق و نیز حمایت از تروریست‌ها در غرب آسیا و کشتار مردم با اِعمال تروریسم اقتصادی و علمی را در پرونده سیاه خود دارند. استیون هارپر نخست وزیر کانادا نیز نمایندگی دولت تروریستی را در این نشست عهده‌دار بوده که کشف گورهای دسته‌جمعی از کودکان بومی کانادا، نسل‌کشی سیستماتیک دولتی در کشورش را آشکار ساخته است. حال این سوال مطرح است که اروپای مدعی حقوق بشر چگونه میزبان جریان‌ها و نشست‌هایی می‌شود که توسط متهمان ردیف اول نسل‌کشی و نقض حقوق بشر برگزار می‌گردد؟

نظر شما