شناسهٔ خبر: 48223982 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

صدای انفجار مهیب در تهران: علت این انفجار در دست بررسی است / در حال تکمیل

صاحب‌خبر -

خبرگزاری های ایران گزارش دادند دقایق اولیه بامداد شنبه ۱۹ تیرماه صدای مهیبی در محدوده غرب تهران به گوش رسید. هنوز اخبار رسمی از علت این صدا گزارش نشده است.

به گزارش فارس نیروهای پلیس و آتش‌نشانی بر اساس گزارش‌های دریافتی از مردم در حال بررسی محدوده پارک ملت هستند. این در حالی است که هیچ اثری از انفجار یا آتش‌سوزی در منطقه دیده نمی‌شود.

همچنین به گزارش مهر معاون امنیتی – انتظامی استانداری تهران با حضور در محل حادثه با تأیید این خبر افزود: علت این انفجار در دست بررسی است.

حمیدرضا گودرزی با بیان این که این انفجار هیچ گونه خسارت مالی یا جانی در پی نداشت، گفت: کارشناسان در حال بررسی علت این انفجار هستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این حادثه تروریستی بوده گفت: در حال بررسی ابعاد و علت حادثه هستیم و پس از اطمینان اطلاع رسانی می‌کنیم.

همچنین جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران گفت: دقایقی پیش گروه‌های آتش نشانی برای بررسی این موضوع به منطقه اعزام شدند. وی افزود تحقیقات اولیه نشان از حادثه خاصی نیست.

ملکی با بیان این که اغلب این تماس‌ها در محدوده پارک ملت بودند، گفت: دو ایستگاه به محل اعزام شده اما هنوز اطلاع دقیق‌تری در دسترس نیست. این امکان وجود دارد که صدای شنیده‌شده مربوط به حادثه نبوده باشد؛ چرا که آتش‌نشانان هنوز اثری از وقوع حادثه مشاهده نکردند.

وی در پایان گفت: پیرو تماس‌های شهروندان مبنی بر شنیده‌شدن صدای انفجار در محدوده شمال تهران در دقایق اولیه بامداد امروز٬ نیروهای آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و پس از جستجو در بخش‌های مختلف هیچ حادثه‌ای مشاهده نشد و نیروها مراجعت کردند.

اما ایرنا در نخستین خبر خود در این ارتباط چنین نوشته است:

نیروهای آتش نشانی در پی برخی گزارشان مبنی بر شنیده شدن صدایی مهیب در اطراف پارک ملت، به این محل اعزام شدند.

بامداد روز شنبه ۱۹ تیر، برخی رسانه ها از شنیدن شدن صدایی مهیب در اطراف پارک ملت خبر دادند.

پس از انتشار این خبر نیروهای آتش نشانی به پارک ملت اعزام و در مقابل این محل مستقر شدند.

هنوز دلیل مشخصی برای این موضوع بدست نیامده و نشانه ای از آتش سوزی و یا انفجار نیز در محل دیده نشده است.

علت این موضوع در درست بررسی است.

برخی منابع خبری ازانفجار یک شی ناشناس در محوطه پارک ملت خبر داده اند که خوشبختانه هیچ تلفات یا خسارتی به بار نیاورده است و هم اکنون نیز نیروهای امدادی و انتظامی در مقابل پارک ملت حضور دارند.

حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی و انتظامی اظهار کرد: صدای انفجار امروز در محدوده غرب در پارک ملت اتفاق افتاده است.

وی افزود: کارشناسان در حال بررسی موضوع هستند و اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی یادآور شد: خسارت مالی و جانی نداشتیم و علت این اتفاق نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

نظر شما