شناسهٔ خبر: 48220759 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ۱۹دی | لینک خبر

نظر خواهی از اقشار و نخبگان توسط رئیس جمهور منتخب ارزشمند است

19 دی: یکی از مراجع تقلید در دیدار با رئیس جمهور منتخب اقدام وی را در نظرخواهی از اقشار مختلف را بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: بی تردید این اقدام پسندیده و مجموع نظرات در رفع مشکلات موثر است.

صاحب‌خبر -
آیت الله جعفر سبحانی در دیدار با رئیس جمهور منتخب ضمن تبریک به آیت الله رئیسی، اقدام رئیس جمهور منتخب در نظرخواهی از اقشار و گروه‌های مختلف را بسیار ارزشمند توصیف کرد و اظهار داشت: بی تردید این اقدام پسندیده و مجموع نظرات می‌تواند در رفع مشکلات مؤثر باشد.
این مرجع تقلید در ادامه فعال کردن تولید داخل و رفع موانع در کنار جذب سرمایه خارجی را در غلبه بر مشکلات اقتصادی مؤثر دانست و گفت: امروز باید از همه ظرفیت‌های موجود برای اصلاح و بهبود وضعیت اقتصادی مردم و تولیدکنندگان استفاده کرد.

چشم انداز آینده را روشن می‌دانم/اصلاح روند موجود امکان پذیر است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی نیز در دیدار با آیت الله جعفر سبحانی با قدردانی از مواضع و بیانات راهگشای این مرجع تقلید در دعوت مردم به حضور در انتخابات، اهتمام دولت به استفاده از نظرات و رهنمودهای مراجع تقلید و نخبگان کشور را مورد اشاره قرار داد و گفت: دولت خود را در خط مقدم رفع مشکلات مردم و ایجاد گشایش در زندگی مردم می داند و تلاش می کند با جلب اعتماد مردم و استفاده از نظرات نخبگان در مسیر رفع مشکلات گام های موثر بردارد. 

وی خاطرنشان کرد: با وجود همه مشکلات و کاستی هایی که امروز  در عرصه های مختلف وجود دارد، به ظرفیت های کشور و توان جوانان و نخبگان باور دارم و تلاش خواهیم کرد وضعیت موجود را به نفع مردم تغییر دهیم. 

رئیسی در ادامه با بیان اینکه مردم نسبت به رفع مشکلات و کاستی های موجود به دولت مردمی امید بسته اند، اظهار داشت: با وجود همه مشکلات و سختی ها، چشم انداز آینده را روشن می‌دانم و عمیقا باور دارم که اصلاح روند موجود امکانپذیر است.

رئیسی: چشم انداز آینده را روشن می‌دانم/اصلاح روند موجود امکان پذیر است

نظر شما