شناسهٔ خبر: 48214477 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

احتکار لوازم یدکی خودرو به ارزش ۴۵ میلیارد ریال در زنجان کشف شد

گروه استا‌ن‌ها- جانشین پلیس استان زنجان از کشف یک انبار بزرگ دپوی لوازم یدکی خودرو به ارزش ۴۵ میلیارد ریال خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، ایرج خانی‌پور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی در راستای مقابله با محتکران اقلام مورد نیاز مردم با اشرافیت و هوشمندی بالا از احتکار تعداد زیادی لوازم جانبی خودرو در انباری واقع در زنجان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت از انبار مذکور بازدید کردند که در نتیجه این عملیات طی بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته مشخص شد تعداد 24 هزار و 915 قطعه لوازم خودرو  همانند سپر، درب، چراغ، گلگیر، شاسی، فرمان، صندلی و دیگر لوازم خودرو در این انبار احتکار شده است.

جانشین پلیس استان زنجان گفت: کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای احتکار شده در این انبار را بالغ بر 45 میلیارد ریال تخمین زدند و با دستور مقام قضائی نسبت به پلمب انبار اقدام و در این زمینه پرونده تشکیل و تحویل مرجع قضائی شد.

وی در پایان با بیان اینکه پلیس نیازمند همراهی و همکاری مردم در همه زمینه‌ها است، گفت: از مردم خواهشمندیم در صورت رویت موارد مشکوک سریعا با شماره 110 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ح

نظر شما