شناسهٔ خبر: 48207533 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

حسن روحانی، رئیس جمهوری:

بورس بازار مهمی است که باید نگاه بلندمدت به آن داشته باشیم

رئیس‌جمهوری گفت: تلاش این دولت توسعه و تعمیق بورس بوده است. بورس بازار بسیار مهمی است که باید نگاه بلند مدت به آن داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| حسن روحانی، رئیس جمهوری روز پنج شنبه در هفتاد و نهمین پویش تدبیر و امید برای جهش تولید و در آیین افتتاح طرح های ملی صنعتی و معدنی در استان کرمان، افزود: افتتاح منظم هر هفته طرح ها و پروژه های ملی کشور از ابتدای سال 99 تاکنون، پیام روشن و مفهوم بسیار مهمی برای دوستان و دشمنان ما دارد.

 

به گزارش ایسنا، روحانی افزود: پیام این افتتاح ها این است که ملت ایران با استعداد بالای خود، استفاده از ظرفیت ها، بهره مندی از بانک ها، سرمایه گذاران و شرکت های سرمایه گذاری و استفاده درست و بهینه از امکانات کشور قادر است در شرایط سخت جنگ اقتصادی تولید و جهش تولید را پیش براند و شاهد افتتاح طرح های مهم و بزرگ ملی در کشور باشیم.

 

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به طرح های افتتاح شده در زمینه صنایع فولاد در کشور، گفت: با تکمیل شدن زنجیره فولاد در کشور امروز از خام فروشی این محصول به طور کامل فاصله گرفته ایم.

 

وی در بخش دیگری از اظهاراتش، بیان کرد: تلاش این دولت توسعه و تعمیق بورس بوده است. بورس بازار بسیار مهمی است که باید نگاه بلند مدت به آن داشته باشیم.

نظر شما