شناسهٔ خبر: 48202003 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

در دیدار استاندار هرمزگان با مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور صورت گرفت؛

پرداخت تسهیلات به 36 پروژه بزرگ و متوسط صنعتی در هرمزگان

موج نیوز

استاندار هرمزگان در حاشیه دیدار با مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور، پرداخت تسهیلات به پروژه های صنعتی و معدنی در حال اجرا در هرمزگان به ویژه در راستای تکمیل زنجیره تولید فولاد در استان را مورد پیگیری قرار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان درنشست با حسین مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور، عنوان کرد: هدف از این جلسه پرداخت تسهیلات به پروژه ها و طرح های صنعتی و معدنی در دست اجرا در استان به خصوص طرح کنسانتره آهن هماتیتی شرکت پدیده کاوش ایرانیان و طرح توسعه گندله سازی شرکت مادکوش بود که این دو طرح بزرگ در راستای تکمیل زنجیره فولاد در هرمزگان در حال اجرا هستند.
وی ادامه داد: در این جلسه مصوب شد، بانک صنعت و معدن، تسهیلات سرمایه در گردش را به پروژه کنسانتره شرکت پدیده کاوش و همچنین پروژه های توسعه ای شرکت مادکوش، پرداخت کند.
همچنین در این جلسه که خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان نیز حضور داشت، حسین مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور، بیان داشت: تاکنون توسط بانک صنعت و معدن، اعتباری بالغ بر 113 هزار میلیارد ریال به 36 پروژه بزرگ و متوسط صنعتی در استان هرمزگان پرداخت شده و از این 36 پروژه، 31 پروژه به بهره برداری رسیده است.

نظر شما