شناسهٔ خبر: 48192545 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش؛

برگزاري آزمون استخدامي نهضتي‌ها و مربيان قرآني با مجوز ستاد ملي مقابله با کرونا

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- با صدور مجوز برگزاری آزمون استخدامی نیرو‌های نهضت سوادآموزی جامانده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا این آزمون در موعد مقرر (تاریخ 25 تیر) برگزار خواهد شد.
به گزارش آریا و به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، آقای ناصر سلیمان زاده اظهار کرد: «آزمون استخدامی نیرو‌های نهضت سوادآموزی جامانده از سال گذشته»، «نیرو‌های طرح امین» و «مربیان قرآنی»، صرفاً در صورت صدور مجوز از سوی ستاد ملی کرونا، در روز 25 تیرماه برگزار خواهد شد، البته تاکنون مجوزی برای برگزاری این آزمون از سوی این ستاد صادر نشده است.
 وی ابراز امیدواری کرد با بهبود شرایط شیوع کرونا در کشور، مجوز برگزاری آزمون نیرو‌های نهضت سوادآموزی جامانده از سال گذشته، نیرو‌های طرح امین و مربیان قرآنی از سوی ستاد ملی کرونا صادر و این آزمون در موعد مقرر برگزار شود، در غیر این صورت، با هماهنگی ستاد مذکور، زمان دیگری را برای برکزاری آزمون، اعلام خواهیم کرد.
 آقای سلیمان زاده با اشاره به «نهمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی» (آزمون استخدامی فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها و ...) که قرار بود در مرداد امسال برگزار شود، گفت: تاریخ دقیق این آزمون نیز، پس از موافقت سازمان اداری و استخدامی و هماهنگی با سازمان سنجش کشور و أخذ مجوز از ستاد ملی کرونا، به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
 وی تأکید کرد: هرگونه تغییر در زمان برگزاری آزمون جامانده‌های آزمون نهضت سواد آموزی و ... تنها از طریق پورتال رسمی وزارت آموزش و پرورش و جهاد دانشگاهی اطلاع رسانی خواهد شد.

نظر شما