شناسهٔ خبر: 48175787 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

اعتراض نايب رئيس شوراي شهر به قطع مکرر برق در تهران

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا-نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: وزارت نیرو به‌صورت شفاف دلایل قطعی برق را اعلام کند.
به گزارش آریا، سید ابراهیم امینی نایب رئیس شوای اسلامی شهر تهران که ریاست سیصد و چهارمین جلسه علنی این شورا را بر عهده دارد گفت: مراتب اعتراض خود را نسبت به قطعی مکرر و بی‌رویه برق در روز‌های اخیر در سرتاسر کشور به‌ویژه پایتخت که منجر به بروز مشکلات متعدد و عدیده‌ای برای شهروندان شده است، اعلام می‌کنیم. حداقل توقع بدیهی و به‌جای شهروندان از وزارت نیرو، بیان شفاف دلایل قطعی بی‌رویه برق با شهروندان و تلاش برای رفع مشکل قطعی برق در فصل تابستان است تا مردم کمتر متحمل ضرر شوند.
وی همچنین در ابتدای نطق پیش از دستور خود با اشاره به فرا رسیدن روز قلم و گرامیداشت زنده‌یادان مهشید کریمی و ریحانه یاسینی گفت: تکریم واقعی اهل قلم با پیام تبریک و نه تقدیر‌های مناسبتی نیست. اهل قلم همانند هریک از اهالی فرهنگ و اندیشه، برای رشد و تعالی در زندگی حرفه‌ای خویش، نیازمند تأمین مالی، جانی، روانی و آزادی از بند سانسور و خودسانسوری و ترس از برخورد‌های عقیدتی و سیاسی هستند.
آقای امینی با اشاره به شکایت نکردن اعضای شورا در دوره چهارساله فعالیت از اهالی قلم افزود: مفتخریم که هیچ‌گاه در مسیر شکستن قلمی و محدود کردن نویسنده‌ای گام برنداشتیم.
عضو حقوقدان شورای شهر تهران با تبریک انتصاب رئیس جدید قوه قضائیه، ادامه داد: در خبر‌ها خوانده‌ایم از سوی دفتر رئیس جدید قوه قضاییه با شماری از فعالان سیاسی و اجتماعی و اهل اندیشه و قلم که اتفاقا برخی از آنان در سال‌ها و حتی ماه‌های اخیر سابقه برخورد‌های قضایی و کیفری نیز داشته‌اند تماس گرفته و از ایشان خواسته شده برای ارتباط با رئیس محترم قوه و ارائه مستمر پیشنهادها، نظر‌ها و نقد‌های خود اقدام کنند. ضمن تقدیر از این رویه جدید امیدوار هستیم این عمل پسندیده ادامه داشته باشد.

نظر شما