شناسهٔ خبر: 48164525 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

سخنگوی دولت نجات ملی یمن:

آمریکایی ها شعار دروغین حمایت از صلح در یمن را سر می دهند

سخنگوی دولت نجات ملی یمن با اشاره به نقش آمریکا در ظهور و بروز ناآرامی ها در استان «البیضاء»، گفت: آمریکایی ها علیرغم حمایت از تروریسم، شعار دروغین حمایت از صلح در یمن را سر می دهند.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، «ضیف الله الشامی» سخنگوی دولت نجات ملی یمن سخنانی را در خصوص ناآرامی‌های اخیر در استان البیضاء مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص تصریح کرد: واقعیت این است که ایالات متحده آمریکا در پشت ناآرامی‌های اخیر در منطقه الزاهر واقع در استان البیضاء ایستاده است. این درحالی است که مقامات آمریکایی همواره خود را از حامیان صلح جلوه می‌دهند.

سخنگوی دولت نجات ملی یمن در ادامه اظهار داشت: صلح، شعار دروغینی است که توسط کشورهای عضو ائتلاف متجاوز سعودی و در رأس آنها ایالات متحده آمریکا مطرح می‌شود. آمریکایی‌ها تنها به دنبال فریب دیگران هستند و هدفشان سرکوب ملت‌ها است.

ضیف الله الشامی همچنین تصریح کرد: عملیات نظامی تجاوزکارانه مزدوران سعودی تحت حمایت آمریکا در البیضاء درحالی انجام شده است که ائتلاف سعودی، صنعاء را مانعی در برابر تحقق صلح معرفی می‌کند.

گفتنی است، تروریست‌های القاعده به تازگی استان البیضاء به ویژه منطقه الزاهر را نا آرام کرده اند. ایالات متحده آمریکا نیز از تروریست‌ها در البیضاء حمایت می‌کند. در واقع، تکفیریها به منظور کاهش فشارها از روی دوش ائتلاف سعودی در مأرب، جبهه جدیدی را در البیضاء گشوده اند.
 

نظر شما