شناسهٔ خبر: 48126038 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

در پی حمله هوایی بامداد امروز ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه؛

حماس : ارتش رژیم صهیونیستی می‌خواهد وجهه شکست خورده خودش در نبرد شمشیر قدس را ترمیم کند/ ملت و مقاومت فلسطین به مبارزات مشروع ادامه خواهند داد (فیلم)

سخنگوی حماس در واکنش به این حمله تاکید کرد: دشمن همانند همیشه در تغییر معادلات و تحمیل واقعیت‌های مدنظر خود ناکام خواهد ماند.

صاحب‌خبر -


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس (قدسنا)، جنگنده‌ها و پهبادهای ارتش رژیم صهیونیستی اهدافی را در مناطق مختلف نوار غزه بمباران کردند.

 

خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین در غزه اعلام کرد که هواپیماهای اسرائیلی چندین پایگاه مقاومت را در شمال و جنوب نوار غزه هدف قرار داده‌اند. این حملات تلفات جانی در پی نداشته است.

 

واکنش حماس به حمله رژیم صهیونیستی به غزه


حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس در واکنش به حمله جنگنده‌های اسرائیلی به نوار غزه گفت که این حمله تلاشی نافرجام برای توقف تلاش‌ فلسطینیان برای بازپس‌گیری حقوق خود و بهبود وجهه ارتش شکست خورده در نبرد شمشیر قدس است.

 

قاسم تاکید کرد که ملت و مقاومت فلسطین به رغم جنایات دشمن صهیونیستی، به مبارزات مشروع خود در مسیر رسیدن به یک زندگی آزاد و شرافتمندانه ادامه می‌دهند و دشمن همانند همیشه در تغییر معادلات و تحمیل واقعیت‌های مدنظر خود ناکام خواهد ماند.

 

تیراندازی به سمت شهرکی صهیونیستی از سمت غزه

 

برخی رسانه‌های اسرائیلی مدعی تیراندازی فلسطینیان از غزه به سمت یک شهرک صهیونیست‌نشین در مجاورت این باریکه شده‌اند.

 

پایگاه خبری عبری زبان حدشوت بیتخون سدیه صبح امروز یکشنبه اعلام کرد که یکی از شهرک‌های صهیونیستی واقع در شمال نوار غزه، هدف تیراندازی سلاح متوسط قرار گرفته که ظاهرا تیراندازی از داخل این باریکه صورت گرفته است.

 

منبع مذکور اشاره کرد که این تیراندازی خسارت یا تلفاتی در پی نداشته است.

 

جنگنده‌های اسرائیلی شب گذشته اهدافی را در جنوب و شمال نوار غزه مورد حمله قرار دادند.

 

ویدیویی که ارتش رژیم صهیونیستی از بمباران نوار غزه منتشر کرده است:

 


انتهای پیام/م.ت/

 

نظر شما