شناسهٔ خبر: 48119919 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

فرماندار نوشهر:

نماز جمعه منشور مهم جهان اسلام است

موج نیوز

فرماندار شهرستان نوشهر گفت: نماز جمعه منشور مهم جهان اسلام است و باید به عنوان یک اصل و بنیه فرهنگی مورد توجه جدی قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سعید یزدانی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نوشهر که با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا مشایخ امام جمعه محترم نوشهر، فرماندهی سپاه و نیروی انتظامی، ریاست دادگستری و سایر اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان نوشهر برگزار شد با اشاره به اهمیت نماز جمعه و همچنین توجه به فرهنگ عمومی جامعه اظهار داشت: نماز جمعه منشور مهم جهان اسلام است و باید به عنوان یک اصل و بنیه فرهنگی مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی ادامه داد: بی شک تقویت بنیه فرهنگی یک جامعه، رسالت اصلی همه ارگانها به ویژه اعضای شورای فرهنگ عمومی است و هر جامعه که دارای فرهنگ قوی باشد می تواند به سمت و سوی پیشرفت و توسعه بهتر گام بردارد.

فرماندار نوشهر گفت: بی تردید فرهنگ عمومی در واقع سنگ بنای فرهنگ هر جامعه و زیر بنای همه فعالیت های اقتصادی، تجاری و سیاسی در کشور محسوب می شود و مقوله گسترده و فراگیر می باشد که مجموعه منسجم و نظام یافته از اهداف، ارزش‌ها، عقاید، باورها، رسوم و هنجارها مردم متعلق به یک جامعه بزرگ، قوم یا ملت را در بر می گیرد.

نظر شما