شناسهٔ خبر: 48117927 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

شروع اردوی تیم ملی والیبال برای المپیک

جنگ دریافت کنندگان برای تصاحب دل آلکنو

اردوی دو هفته ای تیم ملی والیبال برای المپیک از فردا آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -
خبرورزشی -

آخرین اردوی تیم ملی والیبال پیش از المپیک، میدان جنگ دریافت کنندگان است. جنگی برای تصاحب بلیت توکیو. والیبالی‌ها، ساعت دیروز برای المپیک، به خط شدند. بازیکنان ملی پوش والیبال بعد از دوازدهمی در لیگ ملتها، یک هفته ای استراحت کردند و دوباره صبح دیروز به اردو برگشتند.

سعید معروف، جواد کریمی، محمدطاهر وادی، امیر غفور، صابر کاظمی، بردیا سعادت، سیدمحمد موسوی، علی‌اصغر مجرد، مسعود غلامی، رضا عابدینی، میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، مرتضی شریفی، پوریا فیاضی، امیرحسین اسفندیار، آرمان صالحی ملی پوشان حاضر در لیگ ملتها، همراه مهدی مرندی، مجتبی میرزاجانپور و فرهاد قائمی پنج شنبه به اردو احضار شدند. آنها صبح دیروز هم تست PCR دادند و هم معاینات پزشکی برای پرونده پزشکی المپیک را پشت سر گذاشتند.

وقتی ضعف در خط دریافت تیم ملی والیبال، خیلی به چشم آمد، خیلی‌ها دوباره اسم فرهاد قائمی دریافت کننده ای را پیش کشیدند که قبل از معرفی اردونشینان برای لیگ ملتها، با نامه ای خداحافظی کرده بود. ولادیمیر آلکنو برای پوشش این ضعف سه بازیکن به اسم‌های مهدی مرندی، مجتبی میرزاجان پور و فرهاد قائمی را به تیم ملی دعوت کرد، تا آنها را در دو هفته پیش رو محک بزند، تا هر کدام که بهتر بودند به ترکیب دریافت کنندگان تیم اضافه شوند.

با حضور این سه نفر در اردو، به اضافه میلاد عبادی پور، پوریا فیاضی، امیر حسین اسفندیار و مرتضی شریفی، کار آنها سخت شده است. چرا که از حالا باید گفت، این اردو، جنگ دریافت کنندگان است و آنها باید برای حضور در المپیک، با نمایش خوب، دل ولادیمیر آلکنوی روسی را به دست آورند.

امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال می‌گوید: «با اضافه شدن قائمی، مرندی و میرزاجان پور به بقیه اردونشینان، حالا ما ۷ بازیکن درپست دریافت داریم، که آلکنو باید سه نفر بهترین‌ها را از بین آنها انتخاب کند. به هر حال دعوت از سه بازیکن جدید، راهی برای حل مشکل دریافت تیم است که در لیگ ملتها خیلی تیم را اذیت کرد.»

نظر شما