شناسهٔ خبر: 48106903 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

تبریک مدیرحوزه علمیه خراسان به رئیس قوه قضائیه

صاحب‌خبر -

شفقنا- آیت الله سید مصباح عاملی در پیامی ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای به ریاست قوه قضائیه، نسبت به تعامل و همراهی با آن قوه اعلام آمادگی کرد.

به گزارش شفقنا، متن پیام مدیر حوزه علمیه خراسان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای
سلام علیکم

انتصاب جنابعالی را به ریاست قوه قضائیه از سوی مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) که نشانه اعتماد معظم له به شایستگی حضرتعالی و تاییدی بر سابقه ارزنده و کارآمدی، توانمندی و اشراف تان در مسند قضاست، تبریک عرض می نمایم.

بدون تردید قوه قضائیه در نظام عدالت خواه و عدل گستر ایران اسلامی به دنبال احیا و گسترش عدالت اسلامی بوده و البته دراین راه آماج حملات دشمنان انقلاب قرار گرفته است.

با نگاه به همین امر خطیر، امید است در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم( عجل الله تعالی فرجه الشریف) شاهد ادامه گام های تحولی در آن دستگاه انقلابی باشیم و با بهره گیری از تدابیر و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب، برنامه هایی بر اساس منویات ایشان در جهت گسترش عدالت، احیاء حقوق عامّه، پیشگیری از وقوع جرم، مبارزه‌ قاطع با فساد، ارج نهادن به خدمات قضات پاکدامن و حفظ عزت و منزلت ایشان، و متقابلاً برخورد قاطع با معدود افراد متخلّف، اجرای سند تحول موجود و ارتباط با متن مردم و…، روز به روز به طور ویژه با درایت و برنامه ریزی خوب حضرتعالی صورت پذیرد.

با عنایت به رسالت و ماموریت حوزه علمیه در راستای تربیت نیرو و پاسخ گویی به مسائل نظام قضائی و با توجه به ظرفیت های علمی، تربیتی و پژوهشی این حوزه کهن، اینجانب مراتب آمادگی فکری و معنوی جهت تعامل و همراهی با آن قوه محترم را اعلام می دارم.

دوام توفیقات جنابعالی را در خدمت هر چه بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند باری تعالی مسئلت می نمایم.

و من الله التوفیق و علیه‌ التکلان
سید مصباح عاملی
مدیر حوزه علمیه خراسان

نظر شما