شناسهٔ خبر: 48092247 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

خرمگاه: بازیکن استقلال در محوطه هجده توپ را بغل کرد/ اگر پنالتی ما گرفته می‌شد وضعیت طور دیگری رقم می‌خورد

گروه استان‌ها- مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با بیان اینکه بازیکن استقلال در محوطه هجده توپ را بغل کرد گفت: اگر پنالتی ما گرفته می‌شد وضعیت طور دیگری رقم می‌خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، محمد خرمگاه شامگاه پنجشنبه در نشست خبری آلومینیوم اراک و استقلال تهران اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود که برای تک تک لحظات برنامه داشتیم و می‌توانستیم شرایط را به سود خود رقم بزنیم اگر صحنه پنالتی ما را داور می‌گرفت.

وی افزود: آرش اسماعیلی در هجده قدم محوطه جریمه توپ را بغل کرد ولی فکر می‌کنم دید داور بد بود که پنالتی ما گرفته نشد.

مربی آلومینیوم اراک بیان کرد: ما از نتیجه اصلا راضی نیستیم اما از بازیکنان بابت بازی خوب و با تمام وجودی که انجام دادند رضایت داریم، تقریبا می‌توان گفت بازی را در اختیار داشتیم.

خرمگاه ادامه داد: اگر پنالتی ما گرفته می‌شد منجر به صحنه آفساید مورد اعتراض تیم استقلال نمی‌شد.

وی افزود: بابت این بازی باید بگویم سید حسینی بهترین بازی عمرش را انجام‌ داد و جهانی گلری کرد، کاشته‌ای که معین عباسی زد و دو سه موقعیتی که داشتیم اگر روز سید حسینی نبود قطعا نتیجه جور دیگر رقم می‌خورد.

مربی آلومینیوم افزود: منصوریان اعتقاد دارد باید از داوران حمایت کنیم و همیشه سرلوحه کار ما بوده و امروز داور و تیم داوری یکی از داوری‌های خوب خود را با‌صبوری و طمانینه بازی را‌ داوری کردند که باید بابت این داوری یک تشکر از آنها کرد.

خرمگاه عنوان‌کرد: زمین هیچ مشکلی نداشت و شرایط ایده آل بود برای چنین بازی مهمی، اما تفکر مربیان دو تیم طوری بود که موقعیت به یکدیگر ندادند و همانطور که ما برای بازی با استقلال و لحظه لحظه بازی برنامه داشتیم استقلال هم همین طور بود و ما تلاش کردیم به حریف موقعیت ندهیم، تلاش کردیم بهترین شرایط و بازی را داشته باشیم و به آینده امیدوار هستیم.

انتهای پیام/711/ف

 

نظر شما