شناسهٔ خبر: 48036300 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

اسماعیل هنیه با نبیه بری دیدار و گفتگو کرد

صاحب‌خبر -

شفقنا- رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) و هیات همراهش که به لبنان رفته اند، امروز(دوشنبه) با نبیه بری رئیس مجلس نمایندگان این کشور دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از العهد، نبیه بری ضمن خوش آمدگویی به هیات اعزامی جنبش حماس، با بیان اینکه پیروزی ملی گروههای مقاومت فلسطین در نوار غزه مایه افتخار است، گفت: این پیروزی و پایداری بزرگ ملی فلسطین را تبریک می گوییم.

بری خواستار تقویت مواضع فلسطینی ها و یکپارچه کردن تلاش های فلسطینیان شد.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس هم از مواضع نبیه بری و دولت لبنان در حمایت از حقوق مردم فلسطین تمجید کرد .

هنیه با اشاره به نتایج نبرد شمشیر قدس و تاثیر آن روی قضیه فلسطین و پیامدهای ناشی از ان گفت: از مهمترین نتایج این نبرد، تاکید بر این قضیه است که قدس محور درگیری و مرکزیت امت اسلامی است و عنصر اجماع مردم و امت اسلامی و همچنین مقاومت است.

هنیه با تاکید بر اینکه مقاومت فلسطین در غزه و فلسطین به آمادگی برای نبرد آزادسازی کامل ادامه خواهد داد، بر قدرت مقاومت بر دستیابی به پیروزی های میدانی که باعث تزلزل اشغالگران و  بازیابی حقوق از دست رفته مردم فلسطین شود، تاکید کرد.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در ادامه بر لزوم تداوم حرکت ملی فلسطین با حمایت متحدان و دوستان به منظور تحقق وحدت ملی و پایان دادن به اختلافات میان یکدیگر تاکیدو نسبت به نقش جدید دولت جدید لبنان در این خصوص ابراز خرسندی کرد.

خبر را در العهد ببینید

نظر شما