شناسهٔ خبر: 47994895 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

الریماوی نویسنده وفعال فلسطینی تهدید شد

  - - به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، علاء الریماوی نویسنده و روزنامه‌نگار فلسطینی اعلام کرد که از روز گذشته پیام‌هایی تهدیدآمیز دریافت کرده است. - -   - - تهدید این نویسنده و فعال فلسطینی چند روز پس از ترور نزار بنات فعال سیاسی فلسطینی به دست نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین صورت می‌گیرد. - -   - - الریماوی در یادداشتی در صفحه شخصی خود در فیسبوک نوشت که پیام‌هایی تهدیدآمیز دریافت کرده و مدتی است که برخی افراد و حساب‌های کاربری ...

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، علاء الریماوی نویسنده و روزنامه‌نگار فلسطینی اعلام کرد که از روز گذشته پیام‌هایی تهدیدآمیز دریافت کرده است.

 

تهدید این نویسنده و فعال فلسطینی چند روز پس از ترور نزار بنات فعال سیاسی فلسطینی به دست نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین صورت می‌گیرد.

 

الریماوی در یادداشتی در صفحه شخصی خود در فیسبوک نوشت که پیام‌هایی تهدیدآمیز دریافت کرده و مدتی است که برخی افراد و حساب‌های کاربری جوسازی و تحریک علیه او را آغاز کرده‌اند.

 

وی گفت که هیچ ترسی از مرگ ندارد. الریماوی ترور نزار بنات را یک جنایت به تمام معنا خواند و مسئولیت آن را متوجه دولت تشکیلات خودگردان در رام الله دانست.

 

این نویسنده فلسطینی تاکید کرد که بجای تهدید و ترور، بهتر است به فکر بازخواست و مجازات فاسدین بود.

 

انتهای پیام/م.ت/

نظر شما