شناسهٔ خبر: 47963669 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

هفته نوسانی ‌بورس با معاملات پرحجم

با توجه به اینکه انتخابات ریاست‌جمهوری را پشت سر گذاشته‌ایم و نتیجه‌ آن مشخص شده است، عملا ریسک انتخابات از سر راه بازار سرمایه برداشته شده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش اقتصادآنلاین؛ الناز افشار کارشناس حوزه بورس در دنیای اقتصاد نوشت:   همچنین سیاستی که مبنی بر اعمال مالیات بر عایدی در بازارهای موازی بر بازار سرمایه است و با توجه به تورمی که در کشور پیش رو داریم، سرمایه‌داران تنها باید مسیر بازار سرمایه را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنند. همچنین در آینده پول درشت و هوشمند وارد بازار سرمایه می‌شود و قیمت اکثر سهم‌ها، برای سرمایه‌گذاران جذاب شده است.
 
برای هفته‌ای که پیش رو داریم، معاملات پر حجمی را پیش‌بینی می‌کنم و روند کلی بازار را هم، نوسانی و رو به مثبت می‌بینم. در نهایت، از سهامداران می‌خواهم که فارغ از هیجان‌ها و بنا بر حقیقت سرمایه‌گذاری کنند و به این نکته توجه داشته باشند که صورت‌های مالی سهمی را که می‌خواهند روی آن سرمایه‌گذاری کنند، بررسی کنند و پی به ارزشمندی آن سهم ببرند و البته از همه مهم‌تر اینکه به سهام به دید یک دارایی مالی نگاه کنند. توصیه‌ای هم که به سهامداران عزیز دارم، این است که صبور باشند و صبر کنند و آن دسته از افرادی هم که به خاطر شرایط گذشته بازار، کنار کشیده بودند، به بازار ورود کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما