شناسهٔ خبر: 47962438 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

مرگ یک فعال فلسطینی در جریان بازداشت توسط نیروهای تشکیلات خودگردان

صاحب‌خبر -

شفقنا- نزار بنات، فعال سیاسی و کاندید سابق انتخابات فلسطین، صبح امروز(پنج شنبه)، در طی عملیات دستگاه امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین برای بازداشت وی در منزلش واقع در الخلیل کشته شد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از ارم نیوز، خبرگزاری داخلی«الصفا» به نقل از خانواده وی گزارش داد که نیروی امنیتی متشکل از ۲۰ نظامی ، ساعت ۳:۳۰ صبح امروز به منزل نزار یورش برده و به شدت او را مورد ضرب و شتم قرار دادند و در حالیکه فریاد می کشید بازداشت شد.

خانواده وی افزودند:« اتفاقی که برای نزار پس از حمله نیروهای امنیتی مشترک به محل سکونت وی در صبح امروز رخ داد، یک ترور عمدی است. در حین خواب با ضربات شدید باتوم به سر نزار او را مورد ضرب و شتم قرار دادند و به محض بیدار شدن روی او گاز فلفل پاشیدند».

خانواده بنات ادامه داد:« نزار به علت ضرب و شتم هوشیاری اش را از دست داد و بعد از به هوش آمدن، او را برهنه و بازداشت کردند و عناصر سازمان های امنیت حفاظتی و اطلاعات وی را به مکان نامعلومی انتقال دادند.. باید کمیته تحقیقی متشکل از نهادهای حقوقی و نمایندگان ی از این خانواده تشکیل شود».

«جبرین البکری»، استاندار الخلیل در بیانیه کوتاهی اظهار کرد که نزار بنات، فعال سیاسی در طی بازداشت از سوی نیروهای امنیتی به دنبال صدور احضارنامه از دادسرای عمومی درگذشت».

خبر را در ارم نیوز ببینید.

نظر شما