شناسهٔ خبر: 47961170 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

علی اصغر علی اکبری:

هلال‌احمر ایلام به 189حادثه دیده امداد رسانی کرده است

موج نیوز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از امدادرسانی نجاتگران این جمعیت به 189حادثه دیده در سه ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت: نجاتگران هلال احمر استان ایلام دراقصی نقاط این دیار خدمات شایانی به حادثه دیدگان کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج ایلام،علی اصغر علی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام با اشاره به اینکه در این مدت نجاتگران این جمعیت 99 ماموریت امدادی را انجام داده‌اند،افزود:در این عملیات ها 189حادثه دیده خدمات امدادی هلال احمر را دریافت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام اظهار داشت:در این حوادث، 41 نفر از طریق بالگرد و آمبولانس های این جمعیت به مراکز درمانی منتقل و 6  نفر هم به صورت سرپایی توسط عوامل این جمعیت مداوا شدند.

وی با بیان اینکه در فعالیت های امدادی در سه ماهه نخست سال جاری 123 تیم عملیاتی این جمعیت در قالب 373 نفر نیروی عملیاتی به حوادث مختلف در سطح استان اعزام شده اند،تصریح کرد: در این حوادث در مجموع 131 خودروی امدادی به‌کارگیری شده است.

علی اکبری خاطر نشان کرد:ندای امداد 112 هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیروهای جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند.

نظر شما