شناسهٔ خبر: 47933334 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مناقصه‌مزایده | لینک خبر

گزارشات تحلیلی مناقصه مزایده

برگه سبز خودرو یا سند دفترخانه

صاحب‌خبر -

گروه خودرو - در خصوص به رسمیت شناختن سند خودرو رئیس دیوان عدالت اداری توضیحاتی را در این باره ارائه کرده است که به ان پرداخته ایم

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: برگ سبز پلیس سند رسمی است اما در قانون ذکر شده که برای جلوگیری از مشکلات بعدی که در خرید و فروش‌ها ممکن است رخ دهد بهتر است به دفاتر اسناد رسمی مراجعه کنند.

حجت الاسلام محمد مصدق رئیس دیوان عدالت اداری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در نخستین روز از هفته قوه قضائیه برگزار شد، اظهار کرد:: برگ سبزی که توسط نیروی انتظامی صادر می‌شود سند است چراکه توسط مقامات مسئول صادر شده است. اما موضوعی که در این پرونده دارای ابهام است مسأله‌ای بود که گفته می‌شد بعد از صدور برگ سبز حتماً باید به دفاتر مراجعه کرد که ما در این زمینه موارد مختلفی داریم که از تقاضای تحقیق در این زمینه را داده‌ایم و در اولین فرصت اعلام می‌کنیم.

رئیس دیوان عدالت اداری بیان کرد: برگ سبز پلیس سند رسمی است اما در قانون ذکر شده است که برای جلوگیری از مشکلات بعدی که در خرید و فروش‌ها ممکن است رخ دهد بهتر است به دفاتر اسناد رسمی مراجعه کنند.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا در زمینه ترک فعل پرونده‌ای در دیوان عدالت اداری تشکیل شده یا خیر، بیان کرد: متأسفانه مردم ما در فضای مجازی به موارد مختلف اعتراض می‌کنند اما هیچ زمان به محاکم برای ثبت شکایت خود مراجعه نمی‌کنند، تا به این لحظه هیچ پرونده‌ای در ارتباط با ترک فعل در دیوان عدالت اداری تشکیل نشده است.

مصدق در پایان گفت: 12 کارگروه علمی در دیوان تشکیل شده است تا بین دیوان و سازمان‌های کثیر الپرونده ارتباط برقرار کنند تا زمان رسیدگی به پرونده‌ها کوتاه‌تر شود

نظر شما