شناسهٔ خبر: 47922857 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

آغاز به کار کنفرانس مسکو درباره امنیت بین‌الملل

کنفرانس امنیت بین‌المللی مسکو که نشستی سالانه برای رسیدگی به مسائل فوری و تمایلات در حوزه نظامی بین‌المللی است، امروز (سه شنبه) در پایتخت روسیه آغاز به کار کرده است.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| این کنفرانس امنیتی که 22 تا 24 ژوئن سال جاری میلادی برگزار می‌شود میزبان نمایندگانی از وزارتخانه‌های دفاع،‌ سازمان‌های بین‌المللی و کارشناسان از گروه‌های غیردولتی از 50 کشور جهان است که به دنبال پاسخی برای مسائل کلیدی و مهم امنیت بین‌المللی هستند.

 

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، همچنین این کنفرانس شامل گفتگوهایی با هدف پیشبرد یک درک بهتر درباره مواضع کشورهای مختلف و کمک به تعیین حوزه‌های بالقوه برای همکاری موثر نظامی بین‌المللی می‌شود.

 

وزارت دفاع روسیه که میزبان این کنفرانس است پیش از آغاز به کار آن اعلام کرد: پاندمی کرونا تغییرات اساسی در سیستم قراردادهای بین‌المللی ایجاد و یکسری از تناقض‌های قبلی را تشدید کرده است. ما شاهد این هستیم که چطور مرز بندی و شکلی جدید از فعل و انفعالات در حوزه امنیتی دارند شکل می‌گیرند.

 

وزرا و مقام‌های دفاعی از 50 کشور، روسایی از شش سازمان بین‌المللی و بیش از 100 کارشناس از روسیه و خارج برای شرکت در این کنفرانس دعوت شده‌اند. حدود 600 هیات از 100 کشور نیز قرار است در این کنفرانس شرکت کنند.

نظر شما