شناسهٔ خبر: 47912121 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حضور مردم پای صندوق‌های رای تحلیل‌های ضد انقلاب را با خاک یکسان کرد

گروه استان ها-نماینده ولی‌فقیه در سپاه شهداء آذربایجان‌غربی گفت: در این انتخابات، نظام جمهوری اسلامی ایران در نقش یک بازنده نبود بلکه پیروز میدان بود و حضور مردم در پای صندوق‌های رای، تحلیل‌ها و برنامه‌های ضد انقلاب را با خاک یکسان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین علی متین امروز در مراسم شکرانه فتح الفتوح عملیات 1400، شهدا فاتحان میدان ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: انتخابات 1400 یکی از بی‌نظیرترین انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طی 40 سال اخیر بود.

وی ادامه داد: در این انتخابات، نظام جمهوری اسلامی ایران در نقش یک بازنده نبود بلکه پیروز میدان بود و حضور مردم در پای صندوق‌های رای، تحلیل‌ها و برنامه‌های ضد انقلاب را با خاک یکسان کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان‌غربی تصریح کرد: متاسفانه موضوع مشکلات معیشتی، اقتصادی و بی تدبیری‌های یک عده سبب شد تا مشارکت تا حدودی کاهش پیدا کند و علاوه بر این موضوع، شرایط کرونایی نیز در این موضوع نقش بسزایی داشت.

متین اظهار داشت: با وجود مشکلات موجود، مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی بر نامزدهای مد نظر خود رأی دادند و آینده خود را رقم زدند.

وی ادامه‌داد: بیشتر مردم از مشکلات اقتصادی ناراضی بودند در حالی که با مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مشکل ندارند.

نماینده ولی فقیه در  سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: شبکه‌های معاند و ضد انقلاب در تحلیل‌های خود، بیشترین مشارکت ایران در انتخابات را 27 درصد عنوان کرده بودند اما حضور مردم در پای صندوق‌های رأی تحلیل‌های آنها را با خاک یکسان شد.

متین با اشاره به انتخابات 1400 و نتیجه آن اظهار داشت: خوشبختانه بلوغ سیاسی در جامعه رشد کرده است و از این مهم جای خرسندی دارد.

انتهای پیام/7548/ی

 

نظر شما