شناسهٔ خبر: 47896247 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

سیاست داخلی

پاسخ احمدی‌نژاد به فردی که او را حرامی خواند!/ ضرغامی واکنش نشان داد

صاحب‌خبر -

به گزارش تازه نیوز، حسن خجسته، مدیر رادیو در دهه ۸۰، در توئیتی به رئیس‌جمهور پیشین ایران نسبت حرامی‌بودن داد که این توییت چند ساعت بعد پاک شد.

اظهارات جدید احمدی نژاد,اخبار احمدی نژاد

پاسخ احمدی‌نژاد به فردی که او را حرامی خواند!

به گزارش سایت بهارنیوز، محمود احمدی‌نژاد در واکنش به اظهارات حسن خجسته‌باقرزاده، که او را حرامی! خوانده بود، فاش کرد که وی قصد سفر به تل آویو را داشت اما پس از نشت این خبر، از سمتش عزل شد.

اظهارات جدید احمدی نژاد,اخبار احمدی نژاد

در بیانیه احمدی‌نژاد آمده است: فردی که همزمان با دولت نهم، رییس رادیوی جمهوری اسلامی بود و با سوء استفاده از رسانه ملی، به شدت علیه اینجانب تخریب می‌نمود، اخیرا و صرفا به دلیل پافشاری این خادم ملت، بر حقوق مردم و ضرورت برگزاری انتخابات آزاد و مردمی، در فضای مجازی اینجانب را حرامی نامید. ظاهرا او فراموش کرده است که به مدت دو هفته، به اتفاق خانواده اش، میهمان یک شرکت اسراییلی در هند بوده است و قرار می‌شود در سفر بعدی، از طریق ترکیه به تل آویو برود. پس از اطلاع اینجانب به عنوان رییس جمهور، از این ماجرا و دستور جلوگیری از سفر به اسراییل و نجات وی از این رسوایی و منجلاب، از ریاست رادیو عزل شد لیکن بنا به مصالحی به مسائل ایشان رسیدگی نگردید. حالا حرامی کیه؟!  

ضرغامی ادعا‌های احمدی‌نژاد را تکذیب کرد

ضرغامی گفت: متاسفانه سخنان آقای احمدی‌نژاد علیه آقای دکتر حسن خجسته، خلاف واقع است.

اظهارات جدید احمدی نژاد,اخبار احمدی نژاد

امید مردم: عزت الله ضرغامی درباره ادعاهای اخیر محمود احمدی نژاد علیه دکتر حسن خجسته گفت:متاسفانه سخنان آقای احمدی‌نژاد علیه آقای دکتر حسن خجسته، خلاف واقع است.

آقای دکتر حسن خجسته هرگز از معاونت صدا برکنار نشد بلکه به دلیل درخواست خودشان پس از ده سال ریاست رادیو، برای تمرکز بر حوزه های پژوهشی و مطالعاتی صدا و سیما در سال ۱۳۸۷ بعنوان معاون برنامه ریزی و نظارت سازمان منصوب شد.

ادعای آقای احمدی نژاد درباره ارتباط یک شرکت اسرائیلی با آقای دکتر خجسته و اقدام ایشان برای سفر به تل آویو بسیار عجیب و غیرواقعی است و در آن زمان هیچ گزارشی در این رابطه از سوی حراست سازمان یا نهادهای ذیربط به دست اینجانب بعنوان رئیس وقت سازمان صدا و سیما نرسید.

نظر شما