شناسهٔ خبر: 47891075 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

آغاز مذاکرات پاری سن ژرمن برای جذب مدافع رئال

بر اساس ادعای فوت مرکاتو پاری‌سن ژرمن مذاکرات خود را برای جذب رافائل واران از رئال مادرید آغاز کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش و بعد از کش و قوس‌های فراوان بالاخره مشخص شد که سرخیو راموس قرارداد خود را با رئال مادرید تمدید نخواهد کرد و فصل آینده بعد از 16 سال پیراهن یک تیم دیگر را برتن می کند؛ اتفاقی که می تواند در بحث دفاعی برای رئال مادرید مشکل‌ساز شود.

 

اما جدایی سرخیو راموس رئال مادرید تنها مشکل رئال مادرید در خط دفاعی محسوب نمی شود. گزارش ها حاکی از آن است که مدافع فرانسوی این تیم یعنی رافائل واران نیز قصد ندارد قرارداد خود را تمدید کند و گفته می شود که او طی ماه های گذشته دو بار پیشنهاد امضای قرارداد جدید با رئال مادرید را رد کرده است.

 

 

 

 

بعید به نظر می‌رسد که بعد از جدایی راموس، رئال‌مادرید دوست داشته باشد که رافائل واران را هم از دست بدهد اما از طرف دیگر علاقه خود این ستاره فرانسوی برای جدایی می‌تواند کار لوس بلانکوس را برای حفظ او دشوار کند. در همین راستا فوت مرکاتو گزارشی در این زمینه منتشر کرده و مدعی شده که پاری سن ژرمن از شرایط استفاده کرده و مذاکرات ابتدایی خود را برای جذب رافائل واران با رئال مادرید آغاز کرده است که اتفاقاً روند اولیه آنها مثبت بوده و اصلا بعید نیست که این مدافع ملی پوش فرانسوی در تابستان راهی پارک دو پرنس شود.

نظر شما