شناسهٔ خبر: 47887810 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

فرق مهم دعوای مجیدی - سعادتمند با دعوای مجیدی - مددی

فرهاد مجیدی قبل از فینال جام حذفی پارسال وقتی با احمد سعادتمند درگیر شد، در اینستاگرام استعفا داد.

صاحب‌خبر -

خبرورزشی - وقتی سعادتمند برای مذاکره با استراماچونی به خارج از کشور رفت، مجیدی ناراحت شد و در اینستاگرام استعفا داد!این در حالی بود که استقلال چند روز بعد بازی بسیار حساسی با تراکتور در فینال جام حذفی داشت. درنهایت مجیدی موقتاً به استقلال برگشت و البته بازی فینال را تراکتور باخت.

در آن ماجرا تقریباً مشخص بود که نه مجیدی قصد ماندن دارد و نه سعادتمند می‌خواهد و یا می‌تواند بماند. در واقع بعد از آن دعواها که دودش به چشم استقلال رفت، هم فرهاد رفتنی شد و هم مدیرعامل باشگاه اما حالا شرایط به کلی فرق می‌کند.در دعوای اخیرهر دو نفر با قدرت قصد ماندن دارند. مجیدی صراحتاً در مصاحبه خود گفته بود می‌خواهم بمانم و استقلال را درست کنم. او گفته بود همیشه در دلال‌ها استقلال را می‌بستند و حالا من خودم می‌خواهم این کار را انجام بدهم. از طرفی احمد مددی هم با حرفهایی که زده مشخص است که قصد ماندن داردو قرار نیست کناره گیری کند.

در این ماجراها هیئت مدیره استقلال کوچکترین نقشی نخواهد داشت آنها حتی نتوانستند قرارداد میلیچ را که یک بازیکن کاملا معمولی است، تمدید کنند وای به حال اینکه بخواهند جلوی دعوای مجیدی و مددی را بگیرند.

از داخل هیئت مدیره استقلال هم خبرهای خوشی به گوش نمی‌رسد اعضای هیئت مدیره حتی اگر ماندنی شوند، اختیار زیادی ندارند و قدرت آوردن پول را هم که اصلا نخواهند داشت .در این میان باید دید تکلیف کارگزار مالی باشگاه به کجا کشیده می‌شود اما هرچه هست پیش‌بینی می‌شود جنگ قدرت در استقلال ادامه پیدا کند. مجیدی این بار قصد استعفای اینستاگرامی‌ندارد و مددی هم نمی‌خواهد برود. حتی اگر دولت جدید سر کار بیاید و وزیر ورزش جدید کارش را بجای مسعود سلطانی‌فر آغاز کند.

تمام این مسائل در حالی است که استقلال بازی‌های مهمی‌در لیگ برتر جام حذفی و رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در پیش دارد. هواداران استقلال هم به همین دلیل نگران این دعواهاهستند دعواهایی که بعیدبه نظر می‌رسد حل و فصل شود چرا که طرفین مشکلات را رسانه‌ای کردند و به قول معروف هیچ پشت پرده‌ای باقی نمانده که بازگو نشده باشد.

نظر شما