شناسهٔ خبر: 47859678 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با پایان شمارش آراء؛

اعلام آمار نتایج انتخابات استان سمنان/مشارکت ۵۴ درصد برآورد شد

سمنان- آمار رسمی اعلام شده نشان از مشارکت ۵۴ درصدی مردم استان سمنان در انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری دارد همچنین نتایج در برخی شهرها و روستاها مشخص شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، با پایان شمارش آرا نتایج اولیه غیر رسمی در برخی مراجع منعکس شده و نشان می‌دهد که مردم استان سمنان ۵۴ درصد مشارکت داشته‌اند هرچند ستاد انتخابات استان سمنان هنوز نتایج برخی بخش‌ها و شهرستان‌های استان را اعلام نکرده است.

نتایج قطعی و رسمی شمارش آرا شورای شهر سمنان نشان می‌دهد مهدی خراسانیان با ۹ هزار و ۵۸۹، مجید نظری با هشت هزار و ۸۰۵، رضا صباغیان با پنج هزار و ۸۶۰، علی همتی با پنج هزار و ۶۶۳، حسین گل هاشم با پنج هزار و ۵۹۲، عباس طالب بیدختی با پنج هزار و ۱۰۲ و همچنین حسین موسوی با چهار هزار و ۸۸۲ رأی به شورای ششم رأی یافتند.

نتایج رسمی نشان می‌دهد که اعضای علی‌البدل شورای شهر سمنان نیز به ترتیب منصور صبیری با چهار هزار و ۸۵۶ رأی، محمدجواد حافظی با چهار هزار و ۷۵۹ رأی اعضای علی البدل معرفی شده‌اند.

معرفی چهره‌ها در دامغان و شاهرود

با اتمام شمارش آرای مأخوذه انتخابات شورای شهر شاهرود نتایج قطعی و رسمی نشان می‌دهد که محسن احمدی با ۲۶ هزار و ۹۱۳ رأی، حمیده محبی با هفت هزار و ۶۸۴ رأی، سید جواد بیطرف با شش هزار و ۷۳۶ رأی، حمید رضا قنبریان با پنج هزار و ۹۷۱ رأی، سیده زهرا موسوی با پنج هزار و ۶۴۶ رأی، سید احمد میرزایی با پنج هزار و ۵۶۳ رأی، مهدی ترابی با پنج هزار و ۵۴۹ رأی به شورای شهر راه یافته‌اند.

محمد رضا یونسیان با پنج هزار و ۳۵ رأی و محمد عرب نجفی با چهار هزار و ۶۱۳ رأی نفرات علی البدل شورای شهر معرفی شده‌اند.

با اتمام شمارش آرای انتخابات شورای شهر در حوزه انتخابیه شهر دامغان نتایج قطعی و رسمی در این حوزه اعلام و به این ترتریب ایمانیان، ملاکاظمی، فولادیان، نقوی، زارع زاده، زمانی و قادری فعلاً پیشتاز هستند و بعد از آنها در رده علی‌البدل‌ها عبدالله زاده، اقبالیه و ابراهیمی قرار دارند.

مجتبی ایمانیان یا چهار هزار و ۳۸۶ رأی، علی ملأ کاظمی با سه هزار و ۹۱۴ رأی، خسرو فولادیان با سه هزار و ۵۱۰ رأی، سید محی الدین تقوی با دو هزار و ۹۹۷ رأی، رضا زارع زاده با دو هزار و ۹۴۵ رأی، علی زمانی با دو هزار و ۹۴۲ رأی حسن قادری با دو هزار و ۷۲۲ رأی به شورای شهر راه یافته‌اند.

مهر نوش عبداله زاده با دو هزار و ۵۷۱ رأی علی البدل نخست شورای شهر دامغان محسوب می‌شود و بعد از وی حسین اقبالیه با دو هزار و ۴۹۹ رأی قرار دارد.

آمار نهایی و رسمی شمارش آرای انتخابات شورای شهر در میامی نشان می‌دهد که مختار خالق وردی با یک هزار و ۵۰۲ رأی، عباس صائمی یک هزار و ۲۱۷ رأی، نوراله انوری یک هزار و ۱۵۹ رأی، محمد حسن صائمی با یک هزار و ۱۰۱ رأی و مریم حدیدی با یک هزار و ۳۰ رأی به شورای ششم راه یافتند.

آمارهای قطعی و کلی نشان می‌دهد که اعضای علی البدل شورای شهر میامی نیز به ترتیب مهدی اصغری، حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی، سعید منصوری و عباس غفوری هستند.

سرخه و آمار شورای شهر

با اتمام کار شمارش آرا از صندوق‌های اخذ رأی شهرستان سرخه، اسامی نهایی و رسمی نفرات برگزیده مردم شهر سرخه در انتخابات شورای اسلامی شهر به این شرح مشخص شده است:

علی اصغر یعقوبی با یک هزار و ۹۴۷ رأی، علیرضا و حسن ادهم به ترتیب با یک هزار و ۲۷۵ و یک هزار و ۲۱۱ رأی احمد داودی با یک هزار و ۱۲۷ رأی و حسین جمال با ۹۱۰ همچنین شهره غلامی با ۶۲۷ رأی و امیر صفا با ۶۱۱ رأی به عنوان علی البدل معرفی شدند.

برگزیدگان مردم برای شورای اسلامی شهر بسطام هم به ترتیب ناصر شمس با یک هزار و هشت رأی، احسان احمدی با ۹۳۶ رأی، علی عباسی با ۹۳۵ رأی، محسن حسنی با ۹۱۲ رأی و علی وکیلی با ۷۳۵ رأی به عنوان اعضای اصلی و سمانه باقری ۶۶۸ رأی، جواد خدامی با ۶۴۰ رأی، حمیدرضا دباغی با ۴۹۴ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل تعیین شدند.

در مجن نیز حسین یار محمدی با یک هزار و ۱۴۸ رأی، حسین رحمان دوست با ۸۶۷ رأی، زهرا کاظمی پور با ۸۱۲ رأی، علیرضا رمضانی با ۷۴۸ رأی و مسلم صحرایی با ۶۸۸ رأی به عنوان اعضای اصلی شورای شهر و سید حسین سادات با ۶۰۳ رأی، عباس بابایی با ۵۷۱ رأی و علیرضا سهرابی با ۴۸۵ رأی به عنوان علی‌البدل معرفی شدند.

در شهر کلاته خیج نیز سید جلال میری یک هزار و ۱۷۸ رأی، عبدالله غنچه با ۸۲۲ رأی، علی محمد عرب زینلی با ۶۶۳ رأی، حسین عرب انصاری با ۶۶۰ رأی و عزیز عرب نجفی با ۵۷۴ رأی به عنوان اعضای شورای ششم و جواد عجم با ۴۵۸ رأی و رضا عجم اکرامی با ۴۰۷ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر کلاته خیج برگزیده شدند.

فعلاً نه تنها میزان کل آرا بلکه میزان مشارکت مردم و افراد برگزیده در شورای اسلامی و همچنین ریاست جمهوری از سوی ستاد انتخابات استان سمنان اعلام نشده است.

اتمام شمارش آرا در بی ارجمند

در بیارجمند نیز اتفاق جالبی رخ داده و دو خانم در شورای شهر هستند به این ترتیب عالیه سادات آمیقی با ۷۴۶ رأی، جابر بخشی با ۵۳۱ رأی، سید رضا حسینی با ۵۰۵ رأی، محمد حسین احمدی با ۴۸۴ و مریم کریمی با ۴۵۴ رأی به عنوان اعضای اصلی و محمد باقری با ۴۲۳ رأی، رمضانعلی باقری با ۴۱۵ رأی و رحمت الله باقری با ۴۰۱ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

در گور سفید افتر از توابع سرخه نیز نتایج قطعی نشان داد فیروز نوروزی، تیمور قربانزاده، یزدان حمیدی، احمد طیبی و مرتضی جلالی پیشتاز شدند در افتر سرخه مصطفی محمودی، پرویز جلالی، حشمت الله زیاری، نقی جلالی و محمد مازندرانی فعلاً به شورای روستا راه یافته‌اند.

به گزارش مهر، فعلاً نه تنها میزان کل آرا بلکه میزان مشارکت مردم و افراد برگزیده در شورای اسلامی و همچنین ریاست جمهوری از سوی ستاد انتخابات استان سمنان اعلام نشده است.

نظر شما