شناسهٔ خبر: 47843336 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

واعظی: بعد از انتخابات موضوعات مهم بین المللی حل می شود

رئیس دفتر رئیس جمهور در حسینیه جماران برای شرکت در انتخابات حضور یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حسینیه جماران برای شرکت در انتخابات حضور یافت.

محمود واعظی در جمع خبرنگاران در حسینیه جماران گفت: امروز روز بسیار مهمی برای چهار سال آینده کشور است، امیدوارم که مردم عزیز بیش از گذشته در این شرایط بسیار حساس داخلی و خارجی احساس مسئولیت کنند و حضور گسترده تری در پای صندوق های رای داشته باشند و بدانند که کشور متعلق به خودشان است و برای توسعه کشور و صلح و آرامش کشور و آینده فرزندانشان باید خودشان تصمیم بگیرند.

وی گفت: دموکراسی را از چهل سال پیش آغاز کردیم و گام به گام پیش می رویم ممکن است نقض هایی باشد اما هیچ‌گاه نباید با صندوق رأی قهر کنیم و نباید ناامید شویم.‌

واعظی تصریح کرد: تا امروز در این چهل سال گذشته آنچه بدست آمده از صندوق رای بوده و حضور گسترده مردم علامت خوبی از نظر داخلی است به این معنا که انسجام و وحدت داخلی حفظ می شود و کسی که رئیس جمهور می شود، بیشتر احساس مسئولیت می‌کند و برای مشکلات ما تلاش بیشتری می‌کند حمایت مردم اقتدار و همبستگی ما را نشان می‌دهد که در این شرایط مهم است.

وی تاکید کرد: دشمنانی مانند رژیم صهیونیستی و آمریکا داریم که حضور گسترده مردم توطئه‌های آنان را خنثی می‌کند.

واعظی افزود: خوشبین هستم به اینکه بعد از انتخابات بسیاری از مسایل که در سه سال گذشته به دلیل جنگ اقتصادی و فشار حداکثری بوده رفع می‌شود؛ مذاکرات وین نتایج خوبی داشته و مذاکرات به خوبی در حال انجام است؛ بعد از انتخابات موضوعات مهم بین المللی حل خواهد شد و مردم آینده بهتری از نظر رفاه و اداره کشور خواهند داشت.

وی تاکید کرد: آخرین تماسی که ما از وین داشتیم این بود که گام های خوبی در چند روز گذشته برداشته شده،کشور های 1+5، اروپا و چین مصمم هستند و مسئولانشان مصاحبه کردند و گفته اند با توجه به گام های برداشته شده امیدوارند آنچه که باقی مانده هم بر طرف شود.

انتهای پیام/

نظر شما