شناسهٔ خبر: 47842701 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار تهران:

مشارکت مردم در ساعات اولیه نسبت به دوره‌های گذشته بیشتر بوده است

تهران- استاندار تهران از فعالیت همه شعب اخذ رای در استان خبر داد و گفت: تا کنون هیچ مورد امنیتی گزارش نشده و میزان مشارکت مردم در ساعات اولیه نسبت به دوره‌های گذشته بیشتر بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی پیش از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخاباتی استان تهران اظهار داشت: مردم شریف و فهیم استان تهران از ابتدای شروع رأی گیری حضور خود را در شعب اخذ رأی نشان دادند و این امیدواری و اعتماد را ایجاد کردند که انشاالله در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ یک حماسه دیگری بر حماسه‌های پیشین اضافه کنیم.

استاندار تهران با بیان اینکه شعب استان تهران که ۶ هزار و ۸۴۶ شعبه اخذ رأی است همگی فعال هستند، گفت: هیچ شعبه‌ای را در استان تهران نداریم که به دلایلی رأی گیری را شاهد نباشیم همانطور که در جریان هستید در ساعات اولیه اخذ رأی یعنی ۷ صبح دستگاه‌های احراز هویت با ۲ کارت باید فعال می‌شد که شامل کارت عوامل اجرایی و عوامل نظارتی بود که دچار اختلال شده بود و تعداد این شعب کم بود و دستور داده شد کار رأی گیری متوقف نشود و دستگاه‌ها رفع نقص شوند و رأی گیری دستی انجام شد و الان این مشکل برطرف شده است.

محسنی بندپی با اشاره به همکاری مطلوب مردم گفت: مردم عزیز با توجه به ندای مقام معظم رهبری در راستای تقویت امنیت کشور از همان ساعات اولیه پای کار حاضر شدند و تاکید این است که حضور مردم را بیشتر داشته باشیم و رأی دادن را به ساعات پایانی موکل نکنند.

وی بیان داشت: با تأمین امنیت صورت گرفته هیچ مورد امنیتی خاصی نداشته ایم و برخی موارد از بگو و مگوهای انتخابات در طرفداران شوراهای شهر را داشتیم که برطرف شده است.

استاندار تهران با بیان اینکه هنوز از زمینه میزان استفاده از تعرفه‌ها آمار دقیقی نداریم، گفت: کمبود تعرفه در هیچ شعبه‌ای نداریم و به صورت آنلاین میزان مصرف تعرفه‌ها رصد می‌شود و برای رعایت پروتکل‌ها نیز باید بگوییم که فاصله گذاری ها اهمیت ویژه دارد و حامیان بهداشت و افراد آموزش دیده در شعب حضور دارند و به فاصله گذاری نظارت می‌کنند.

محسنی بندپی با اشاره به میزان مشارکت خوب مردم در انتخابات گفت: آمار آرای مأخوذه هنوز به طور دقیق مشخص نیست اما میزان مشارکت مردم در ساعات اولیه نسبت به دوره‌های گذشته بیشتر بوده است.

نظر شما