شناسهٔ خبر: 47842331 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه گناوه:

حضور مردم در انتخابات آینده کشور را تعیین می‌کند

گناوه- امام جمعه گناوه گفت: انتخابات در حقیقت سرنوشت یک مملکت را برای چهار سال انتقال قدرت تعیین می‌کند و تعیین کننده سرنوشت ملت ایران اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی صبح جمعه در حاشیه رأی دادن در محل شعبه اخذ رأی هنرستان هاجر گناوه اظهار داشت: انتخابات ۲۸ خرداد از لحاظ بین المللی، منطقه‌ای و داخلی دارای اهمیت بسیار بالایی است و امروز در تاریخ تاریخ انقلاب اسلامی روز حساس و سرنوشت سازی است.

امام جمعه گناوه افزود: انتخابات در حقیقت سرنوشت یک مملکت را برای چهار سال انتقال قدرت و تعیین می‌کند و تعیین سرنوشت ملت ایران اسلامی است و امروز حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می‌تواند از لحاظ فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی آینده کشور ما را تغییر دهد.

وی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا و دلسردی مردم از عملکرد برخی از مسئولان اجرایی کشور دو موضوع مؤثر بر انتخابات امسال است گفت: حضور حداکثری در انتخابات برای آینده ایران اسلامی بسیار مهم و سرنوشت ساز است و بی تفاوتی هر یک از ما نسبت به آینده و سرنوشت خود و کشور و در تعیین مسئولان قوه مجریه می‌تواند باعث ضربه به ما شود.

امام جمعه گناوه تصریح کرد: آنچه امروز در صندوق‌های رأی ریخته می‌شود فقط یک کاغذ نیست بلکه فکر و اندیشه و تفکر ما است و امروز همه ما با حضور پای صندوق‌های رأی فکر و اندیشه خود که در سرنوشت کشور دخیل است را به صندوق‌های رأی می‌ریزیم.

وی گفت: دشمنان نظام اسلامی و امپراتوری رسانه‌های آنها همواره در تلاش هستند تا مردم را نسبت به آینده ناامید کنند امروز هم با شبهاتی و کوبیدن بر طبل ناامیدی سعی در مأیوس کردن مردم از آینده سرنوشت خود و کشور دارند.

وی گفت: مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی علیرغم گلایه‌های به حقی که نسبت به برخی مسائل و مسئولان دارند اما این گلایه‌ها باعث کاهش حضور آنها نخواهد شد و حماسه و برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خواهند زد.

وی با اشاره به تعبیر فرمایش رهبری در نخستین ساعات رأی گیری صبح امروز که «امروز روز ملت است» گفت: ما هم باید با حضور حداکثری خود و انتخاب گزینه اصلح در لبیک به فرمان رهبری بتوانیم کشور خود را بسازیم.

وی گفت: منتخبین مردم و کسانی که امروز رأی اعتماد از مردم می‌گیرند و بار سنگین امانت مردم و مسئولیت بر دوش آنها گذاشته می‌شود باید به شعارهای خود جامه عمل بپوشانند و در حل مشکلات مردم تلاش کنند و مردم را نسبت به آینده امیدوار کنند.

نظر شما