شناسهٔ خبر: 47835388 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با «حوزه» اعلام کرد:

مطالبات مردم خوزستان از رئیس‌جمهور آینده

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، گفت: جبران عقب‌ماندگی‌های باقی‌مانده از دوران جنگ تحمیلی و پس از آن، مثل مشکلات حاشیه‌نشینی، زیرساخت‌های فرسوده، مشکلات بخش‌های کشاورزی، صنعتی و غیره با تخصیص درصد مناسبی از نفت، یکی از مطالبات مردم خوزستان از رئیس‌جمهور آینده می‌باشد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری،  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اظهار داشت: اینک که ملت رشید و حماسه‌ساز ایرانِ اسلامی در آستانه خلق حماسه‌ای دیگر در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ قرار گرفته است و شما که در تمامی صحنه‌های انقلاب، دفاع مقدّس و دفاع از حرم پیشگام بوده‌اید، قطعاً از شرایط حسّاس فعلی و انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوریِ پیش‌رو آگاهید، انتظار می‌رود که با لبیک به ندای امامین انقلاب اسلامی در این انتخابات با حضور حداکثری و پرشور حماسه‌ای به‌یادماندنی خلق نمایید و نیز إن‌شاءالله در این انتخابات رأی به أصلح، مدیر قوی، شجاع و توانمند را هم در نظر خواهید گرفت.

وی با اشاره به مطالبات مردم خوزستان از دولت انقلابیِ آینده، گفت: جبران نمودن عقب‌ماندگی‌های باقی‌مانده از دوران جنگ تحمیلی و پس از آن، مثل مشکلات حاشیه‌نشینی، زیرساخت‌های فرسوده، مشکلات بخش‌های کشاورزی، صنعتی و غیره با تخصیص درصد مناسبی از نفت، یکی از مطالبات مردم خوزستان از رئیس‌جمهور آینده می‌باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، اضافه کرد: دومین مطالبه مردم از دولت آینده، متوقف ساختن روند غیرقانونی انتقال بی‌رویه آب از سرچشمه‌های کارون و دیگر رودخانه‌ها به جاهای دیگر و تسریع در جایگزین کردن طرح انتقال آب از خلیج‌فارس به فلات مرکزی و مبارزه با مافیای آب کشور می‌باشد.

وی بیان کرد: تسریع در تخصیص آب برای فاز دوم طرح مقام معظم رهبری، و تلاش برای اجرایی کردن ایده مقام معظم رهبری در زمینه احیای دو میلیون هکتار زمین در خوزستان، سومین مطالبه مردم خوزستان از رئیس‌جمهور آینده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری، «دادن اولویت جدی به تحصیل‌کرده‌ها و دیگر جوانان خوزستانی در طرح‌های ملّی از قبیل نفت و گاز، پتروشیمی، فولاد، نیشکر و غیره در راستای اشتغال‌زایی برای جوان‌های بیکار» را چهارمین مطالبه مردم دانست و اضافه کرد: توجه ویژه به خوزستان به‌عنوان دروازه ورود تشیّع و ورود امام هشتم به ایران، پنجمین مطالبه به‌حق مردم از رئیس‌جمهور آینده می‌باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدری، در پایان گفت: إن‌شاءالله امروز همه مردم شریف خوزستان به‌ویژه نخبگان، عشایر غیور و همه اقوام پای صندوق‌های رأی حاضر شده و به نامزد اصلح انقلابی رأی دهند.

انتهای پیام./

نظر شما