شناسهٔ خبر: 47831900 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

فوتبال ایران | دوستان قدیمی به دشمنان کنونی تبدیل می شوند؟! تمرین پرسپولیس بدون ملی پوشان اولتیماتوم میلیچ به باشگاه استقلال رادو به تهران برمی گردد

صاحب‌خبر -

شفقنا – حضور کارلوس کی روش در نیمکت تیم ملی فوتبال عراق می تواند وضعیت را برای صعود ایران به دور بعد سخت تر کند.

به گزارش شفقنا ورزشی، شکست تیم ملی فوتبال عراق برابر ایران باعث شد تا اعتراض ها علیه کاتانچ بالا گیرد و در نهایت این مربی اسلوونیایی از کار برکنار شود.

تیم ملی فوتبال عراق به دور بعد انتخابی جام جهانی راه پیدا کرده است و باید هر چه سریعتر سرمربی جدید خود را انتخاب کند.

گزارش های سایت های معتبر عراقی حاکی از این است که وزیر ورزش عراق با جذب کارلوس کی روش موافقت کرده است و رئیس فدراسیون فوتبال این کشور هم رسما مذاکرات خود را با این مربی پرتغالی آغاز کرده است.

حتی قبل از بازی عراق برابر ایران هم خبرهای درباره حضور کی روش در نیمکت عراق به گوش رسید و بعضی از کارشناسان فوتبال این کشور رئیس فدراسیون فوتبال این کشور را تشویق کردند تا کی روش را جذب کنند.

کی روش بعد از اخراج از هدایت کلمبیا خانه نشین شده است و هدایت تیمی را در شرایط کنونی برعهده ندارد. او مربی نیست که بیکار بنشیند و پیشنهاد عراقی ها می تواند او را وسوسه کند و این احتمال بسیار زیاد است که هدایت تیم را برعهده گیرد.

در صورت که کی روش سرمربی عراق شود شرایط برای ایران در صورت همگروهی با عراق سخت می شود چرا که کی روش شناخت بسیار زیادی از فوتبال ایران دارد و تفکرات او می تواند سدی در برابر هر تیمی باشد.

از طرف دیگر برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران هم هدایت عمان را برعهده دارد و اگر ایران با عراق و عمان همگروه شود این دو مربی باتوجه به شناخت بسیار خوبی که از فوتبال ایران دارند می توانند شرایط صعود را سخت کنند و حداقل شاید ما دوست داشته باشیم که تیم ملی با عمان و عراق همگروه نشود تا دوستان قدیمی به دشمنان کنونی تبدیل نشوند.

منبع: شفقنا ورزشی

خبرهای داغ دیگر:

تمرین پرسپولیس بدون ملی پوشان

اولتیماتوم میلیچ به باشگاه استقلال

رادو به تهران برمی گردد

نظر شما