شناسهٔ خبر: 47820799 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

به همت جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز؛

کرسی آزاداندیشی با موضوع «چه فرقی می کند چه کسی رئیس جمهور باشد؟» در دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد

کرسی آزاداندیشی با موضوع «چه فرقی می کند چه کسی رئیس جمهور باشد؟» در قالب مناظره میان سپهر محمودی آذر، دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه، و حسن محمدی، دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه، و با داوری «ساسان نویدی» برگزار گردید و اجرای آن را دکتر حسن امینی، رزدینت جراحی عمومی دانشگاه، بر عهده داشت. 

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا تبریز، کرسی آزاداندیشی با موضوع «چه فرقی می کند چه کسی رئیس جمهور باشد؟» به همت جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در تالار لک دانشکده پزشکی روز چهارشنبه، ۲۶ خرداد ماه جاری، برگزار شد. 

این کرسی آزاد اندیشی در قالب مناظره میان سپهر محمودی آذر، دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه، و حسن محمدی، دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه، و با داوری «ساسان نویدی» برگزار گردید و اجرای آن را دکتر حسن امینی، رزدینت جراحی عمومی دانشگاه، بر عهده داشت. 

در این کرسی آزاد اندیشی، «لزوم مشارکت مردم در انتخابات»، «تغییر سیاست های کشور با تغییر دولت ها»، «حدود اختیارات رئیس جمهور برای ایجاد تحول در کشور»، «معیارهای انتخاب رئیس جمهور اصلح»، «نقد عملکرد دولت های گذشته» و «علاج و راهکار مشکلات کشور» مورد بررسی قرار گرفت و مناظره کنندگان به بیان دیدگاه های خویش پرداختند. 

ادامه این برنامه با پرسش های شفاهی شرکت کنندگان و پاسخ های سپهر محمودی آذر و حسن محمدی همراه بود و  در بخش پایانی این کرسی آزاداندیشی، «ساسان نویدی» به عنوان داور در مدت ۳۰ دقیقه به جمع بندی مطالب ارائه شده پرداخت. 

گفتنی است  کرسی آزاداندیشی با موضوع «چه فرقی می کند چه کسی رئیس جمهور باشد؟» به صورت زنده از طریق سایت «آپارات» برای مخاطبان پخش گردید. 

بر اساس این گزارش، کرسی آزاداندیشی با موضوع «چه فرقی می کند چه کسی رئیس جمهور باشد؟» با درخواست سپهر محمودی آذر، عطاالله عطایی، سیدمحمد صادقی، علی جوان بخت و روح الله حسینی، از دانشجویان دانشگاه، و موافقت هیات نظارت بر تشکل های اسلامی دانشگاه برگزار شد. 

نظر شما