شناسهٔ خبر: 47775715 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

توزیع ۷۹ هزار وسیله سرمایشی میان خانواده‌های تحت حمایت/ آغاز توزیع ۱۴ هزار جهیزیه برای نوعروسان

خبرگزاری ایسنا

با حضور معاون اداری و مالی کمیته امداد علاوه بر توزیع ۷۹ هزار وسیله سرمایشی میان خانواده‌های تحت حمایت این نهاد، ارائه ۱۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در سراسر کشور آغاز شد.

صاحب‌خبر -
در مراسم توزیع ۷۹ هزار دستگاه وسیله سرمایشی به خانواده‌های تحت حمایت که در مشهد مقدس برگزار شد، گفت: از این تعداد ۵۵ هزار دستگاه کولر آبی در حال توزیع و ۲۴ هزار دستگاه کولر گازی در حال تهیه است.

وی ادامه داد: با توجه به گرمای زودرس هوا در بیشتر مناطق کشور و نیازسنجی انجام شده، توزیع این اقلام سرمایشی میان خانواده‌های تحت حمایت در سطح کشور با سرعت در حال انجام است.

معاون اداری و مالی کمیته امداد تامین وسایل ضروری زندگی مددجویان را از وظایف این نهاد دانست و اظهارکرد: برای تامین ۵۵ هزار دستگاه کولر آبی ۲۳۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

باجلان خاطرنشان کرد: در مناطق گرمسیر کشور توزیع کولر گازی پیش‌بینی و به همین منظور ۲۴ هزار دستگاه کولر گازی برای مددجویان در این مناطق در نظر گرفته شده است.

وی با تقدیر از همراهی شرکت‌ها و کارخانجات تولیدی محصولات سرمایشی برای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در قبال اقشار محروم جامعه گفت: در تهیه این وسایل سرمایشی تاکید بر استفاده از کالا‌های ایرانی و تولید داخل بوده و در مجموع ۵۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

معاون اداری و مالی کمیته امداد همچنین از توزیع ۱۴ هزار سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند و خانواده‌های تحت حمایت خبر داد و اظهاکرد: برای تهیه این تعداد جهیزیه ۲۱۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، باجلان از همراهی بنیاد مستضعفان و خیران و نیکوکاران در اجرای این طرح تشکر کرد و گفت: این جهیزیه‌ها شامل پنج قلم کالای اساسی یخچال، گاز فردار، تلویزیون، ماشین لباسشویی اتوماتیک و جاروبرقی می‌شود.

نظر شما