شناسهٔ خبر: 47770007 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه:

ممکن است انتخابات به دور دوم کشیده شود / تعدد کاندیداهای نیروهای جبهه انقلاب در انتخابات رای را خرد می‌کند

یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: ممکن است انتخابات به دور دوم کشیده شود و در چنین شرایطی ریسک بسیار بالایی برای نیرو‌های انقلاب است که بتوانند در دور دوم پیروز شوند.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: همانطور که روز‌های منتهی به انتخابات یک آزمون بزرگ برای ملت است، آزمون مهمتری نیز برای جبهه انقلاب و کاندیدا‌های آن خواهد بود.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی با بیان اینکه تعدد نامزد‌ها موجب خرد شدن آرا در بین نیرو‌های انقلابی خواهد شد، تصریح کرد: لازم است اجماع و وحدت بین کاندیدا‌های جبهه انقلاب به وجود آید.

 

ترقی گفت: مردم در روز‌ها و هفته‌های گذشته از برنامه‌های کاندیدا‌ها مطلع شدند و میزان رای‌آوری هر کاندیدای محترم نیز در نظرسنجی‌ها مشخص است.

 

وی ادامه داد: اقتضای عقلانیت این است تا کاندیدا‌هایی که در انتخابات از رای قابل توجهی برای موفقیت برخوردار نیستند، به نفع نامزدی که از اکثریت آرا برخوردار است، کنار بروند و زمینه پیروز شدن جبهه انقلاب را فراهم سازند.

 

وی خاطرنشان کرد: در غیر این صورت ممکن است انتخابات به دور دوم کشیده شود و در چنین شرایطی ریسک بسیار بالایی برای نیرو‌های انقلاب است که بتوانند در دور دوم پیروز شوند.

نظر شما