شناسهٔ خبر: 47768878 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

بررسی مهمترین عناوین روز رسانه های صهیونیستی؛

نخستین تنش در کابینه جدید رژیم صهیونیستی/ جلوس نتانیاهو در جایگاه مخالفان در کنست/ ارزیابی از واکنش احتمالی حماس به راهپیمایی پرچم ها/ مخالفت شدید بنت با توافق هسته ای

امروز دوشنبه چهاردهم ژوئن 2021 موضوع انتخاب نفتالی بنت به عنوان نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی و رسمی شدن خداحافظی نتانیاهو از راس هرم قدرت در صدر عناوین رسانه های صهیونیستی قرار داشته است.

صاحب‌خبر -


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس (قدسنا)، امروز دوشنبه چهاردهم ژوئن 2021 موضوع انتخاب نفتالی بنت به عنوان نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی و رسمی شدن خداحافظی نتانیاهو از راس هرم قدرت در صدر عناوین رسانه های صهیونیستی قرار داشته است.


مهمترین عناوین؛


کانال 13
-دیدار روسای سرویس های امنیتی اسرائیل با نفتالی بنت به عنوان نخست وزیر جدید و انتقال اطلاعات محرمانه به وی
-هشدار حماس به برگزارکنندگان راهپیمایی پرچم‌ها: پاسخ ما همانند دفعه قبل خواهد بود

 

کانال 12
گفتگوی تلفنی آنتونی بلینکن وزیرخارجه آمریکا با یائیر لپید وزیرخارجه جدید رژیم صهیونیستی درباره موضوعات آتش بس در غزه، پیشبرد توافقات عادی سازی روابط و مساله ایران
توئیت نخست وزیر هند: آماده دیدار با نفتالی بنت نخست وزیر جدید اسرائیل و توسعه روابط دوجانبه هستیم

 

شبکه کان
حماس به وزیر اطلاعات مصر خبر داد در صورت برگزاری راهپیمایی پرچم ها در قدس شرایط بشدت خطرناک می شود/ گروههای فلسطینی وضعیت آماده باش را افزایش دادند

 

بررسی عناوین؛


نخستین تنش در کابینه جدید رژیم صهیونیستی
روزنامه یسرائیل هایوم امروز در گزارشی به نخستین تنش در کابینه رژیم صهیونیستی اشاره کرده است. بر این اساس این تنش میان «نفتالی بنت» نخست وزیر و «بنی گانتس» وزیرجنگ رژیم صهیونیستی بوده است.


بنی گانتس بلافاصله پس از تایید کابینه از سوی کنست، دستور داد که یک کمیته تحقیق درباره حادثه میرون (کشته شدن دستکم 45 صهیونیست در یک مراسم دینی) تشکیل شود.


روزنامه یسرائیل هایوم در این باره نوشت: این تصمیم گانتس درست بوده اما اینکه از سوی وی اتخاذ شده و نه شخص نخست وزیر (نفتالی بنت) بسیار جای سوال دارد.

 

بررسی مهمترین عناوین روز رسانه های صهیونیستی؛نخستین تنش در کابینه جدید رژیم صهیونیستی جلوس نتانیاهو در جایگاه مخالفان در کنست ارزیابی صهیونیست ها از واکنش احتمالی حماس به راهپیمایی پرچم ها مخالفت شدید بنت با توافق هسته ای ایران 2

 

جلوس نتانیاهو در جایگاه مخالفان پس از 12 سال
وبگاه کنست رژیم صهیونیستی امروز گزارش داد:  نتانیاهو پس از 12 سال حضور در جایگاه نخست وزیری با رای اعتماد به کابینه نفتالی بنت، در جایگاه مخالفان  در کنست جلوس کرد.


بنابراین گزارش، در جلسه جنجالی و پر تنش در کنست که طی آن کابینه نفتالی بنت با 60 رای موافق در  برابر 59 رای مخالف به طور شکننده تایید شد.

 

بررسی مهمترین عناوین روز رسانه های صهیونیستی؛نخستین تنش در کابینه جدید رژیم صهیونیستی جلوس نتانیاهو در جایگاه مخالفان در کنست ارزیابی صهیونیست ها از واکنش احتمالی حماس به راهپیمایی پرچم ها مخالفت شدید بنت با توافق هسته ای ایران 4

 

ارزیابی صهیونیست ها از واکنش احتمالی حماس به راهپیمایی پرچم ها
شبکه کان در گزارشی با اشاره به بیانیه حماس  که در آن درباره برگزاری راهپیمایی پرچم ها در روز سه شنبه هشدار داده است، عنوان کرد: ارزیابی نهادهای امنیتی اسرائیل این است که حماس در واکنش به این رخداد، پرتاب موشک به سوی قدس نداشته باشد و پاسخ آنها به پرتاب بالن های آتش زا  و عملیات مسلحانه در کرانه باختری محدود باشد.


این در شرایطی است که پلیس رژیم صهیونیستی نیز پیش بینی کرده که در راهپیمایی پرچم ها در روز سه شنبه تنها چند هزار اسرائیلی مشارکت کنند و این راهپیمایی محدودتر از قبل برگزار شود.

 

بررسی مهمترین عناوین روز رسانه های صهیونیستی؛نخستین تنش در کابینه جدید رژیم صهیونیستی جلوس نتانیاهو در جایگاه مخالفان در کنست ارزیابی صهیونیست ها از واکنش احتمالی حماس به راهپیمایی پرچم ها مخالفت شدید بنت با توافق هسته ای ایران 5

 

مخالفت شدید بنت با توافق هسته ای ایران
روزنامه معاریو امروز در گزارشی نوشت: یک منبع آگاه در احزاب راستگرای اسرائیلی اعلام کرده که روابط کابینه نفتالی بنت با دولت بایدن مبتنی بر همکاری و در فضایی مثبت دنبال خواهد شد.


بنابراین گزارش، بنت در نظر دارد که از جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به دلیل حمایت از عملیات نظامی اخیر علیه غزه قدردانی کند.


این منبع البته اعلام کرده که نفتالی بنت نخست وزیر جدید اسرائیل به شدت مخالفت بازگشت آمریکا به توافق هسته ای با ایران است و همان سیاست نتانیاهو در این مساله را دنبال می کند.

 

انتهای پیام/م.ت/

نظر شما