شناسهٔ خبر: 47712442 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

فومنی در نشست خبری:

مهرعلیزاده در بنیاد شهید زمین‌ها را از دست خانواده شهدا در آورد و به نام خود زد/ همتی سلطان تورم است

موج نیوز

دبیر کل حزب مردمی اصلاحات گفت: مهرعلیزاده در بنیاد شهید زمین‌ها را از دست خانواده شهدا در آورد و به اسم خود زد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: ما طی بیانیه ای رسما از آیت الله سید ابراهیم رییسی حمایت کردیم و یه ایشان کمک خواهیم کرد.

وی افزود: پس از نشست به ستاد مرکزی مسئولیت پیدا کردم ستاد اصلاح طلبان و اعتدالگرایان کل کشور را اداره کنم و با توجه به اینکه این حکم به ما داده شد شروع به فعالیت کردیم.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه اکثر بدنه اصلاح طلبان به سمت آقای رئیسی است، گفت: پدرخوانده هایی که در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و نهاد اجماع ساز مورد قبول مردم نیستند و فعالیت دوستان آنها در دولت به زندگی مردم آسیب زده است.

وی خاطرنشان کرد:  ضربه ای که آقای روحانی و وزرایش به کشور و اصلاحات زدند در طول تاریخ نظیر ندارد.

فومنی با اشاره به دو نامزد اصلاح‌طلب در انتخابات، گفت: مهرعلیزاده در بنیاد شهید زمین‌ها را از دست خانواده شهدا در آورد و به اسم خود زد. در زمان ریاست ایشان در تربیت بدنی چه بریز و بپاش هایی رخ داد.

وی می‌گوید: در زمان ریاست مهرعلیزاده در تربیت بدنی، ۹۰ درصد هدایا نخست به حساب آقای مهرعلیزاده وارد می شد و ایشان حقوق ورزشکاران را پرداخت نمی کردند و تا الان هم پرداخت نکرده است.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات خاطرنشان کرد: او بلائی بر سر ورزش ایران آورد در تاریخ ماندگار است. آقای مهرعلیزاده از طبقه فئودال جامعه و چندین کاخ و ویلا در تهران و غیره دارد که باید بگویید پول اینها را از کجا آورده است.

فومنی با بیان اینکه همتی سلطان تورم است، تاکید کرد: تمام بریز و بپاش های بانک مرکزی به گردن ایشان بوده و او مسبب چنین وضعیتی است. تیم روحانی در ستاد همتی فعالیت می کند. تمام نوشته‌های همتی و مهرعلیزاده را برایشان می نویسند.

وی افزود:  روحانی و دولت او اصلاح طلب نبود اما به اسم اصلاحات چه بلائی به سر مردم آوردند اصلاحات واژه مقدسی است و ما طرفدار نو اصلاح طلبی هستیم.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه ما اگر از اصلاحات دم می زنیم به خاطر مبارزه با فساد است، تصریح کرد: باید با فساد مبارزه و برای اجرای عدالت اجتماعی تلاش کنیم. پرونده های زیادی درباره آقای مهرعلیزاده و همتی وجود دارد که نمی خواییم همه آنها را بازگو کنیم.

نظر شما