شناسهٔ خبر: 47712405 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

قاضی زاده هاشمی:

تجارت مازندران و کشورهای حاشیه خزر در دولت سلام توسعه می یابد

ساری- نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، توسعه تجارت بین مازندران و کشورهای حاشیه خزر را جزو الزامات دولت سلام بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بازار، امیرحسین قاضی زاده هاشمی در سخنان انتخاباتی در شبکه استانی مازندران با بیان اینکه کل بودجه شهرستان در اختیار شورای برنامه ریزی شهرستان قرار خواهد گرفت، افزود: همه مسئولان شهرستان پاسخگو می شوند.

وی با تاکید براینکه ذخیره بی نظیر جنگلی و طبیعی در مازندران وجود دارد، گفت: سواحل و طبیعت سرشار از منابع است و می تواند وضعیت منحصربفرد ایجاد می کند.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به جاذبه های گردشگری و ورود مسافر از اقصی نقاط جهان به مازندران اظهار داشت: مردم مازندران از گردشگری استقبال می کنند ولی حجم مسافر به صورت ناگهانی در تعطیلات و علاقه به خرید ویلا و تملک زمین و تغییر کاربری از کشاورزی به ویلا سبب گرانی غیرمتعارف زمین و مسکن شده است.

وی صنعت نساجی را از صنایع قدیمی استان برشمرد و گفت: باید از این صنعت حمایت جدی صورت گیرد و ماشین آلات قدیمی را نوسازی کنیم.

قاضی زاده هاشمی بیمارستان نیمه تمام را از جمله مشکلات مازندران بیان کرد و گفت: تمامی شهرستان ها و روستاهای استان به هم وصل هستند و وقوع بیماری های نظیر کرونا در استان بیشتر دردآورد است و باید خدمات درمانی را بیشتر در استان توسعه دهیم.

این نامزد انتخابات دفع پسماند و زباله را از مشکلات مازندران و ساری برشمرد و گفت: دولت باید نسبت به رفع مشکل زباله برنامه ریزی و اقدام داشته باشد.

وی توسعه تجارت بین مازندران و کشورهای حاشیه خزر را جزو الزامات بیان کرد و گفت: در دولت سلام، برای انتصاب استانداران، سامانه شایسته سالاری طراحی شده و از متقاضیان آزمون هوش، قاطعیت در تصمیم گیری و غیره گرفته می شود.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اظهار اینکه استاندار از بین نخبگان انتخاب می شود، گفت: سامانه احراز هویت الکترونیکی برای عزل مدیران طراحی شده است و اگر یک سوم مردم استان این درخواست را امضاء کردند آن استاندار از سوی دولت عزل می شود.

نظر شما